even voorstellen Joey JCorte

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
JCorte
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 Feb 2014, 19:23

even voorstellen Joey JCorte

Ongelezen berichtdoor JCorte » 11 Feb 2014, 20:02

Hallo ik ben joey, 26 jaar en woon in Almelo.
ik ben sinds kort een echte liefhebber van whisky, cognac, calvados, champagne etc
ik drink en verzamel sinds kort.
hier een greep uit mijn collectie.
het is de bedoeling dat ik over een aantal jaar een kast vol speciale whisky's cognacs champagnes etc heb! :schotland
:dancing :yes

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
0 x

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Re: even voorstellen Joey JCorte

Ongelezen berichtdoor Harrie » 11 Feb 2014, 20:21

Welkom Joey! De Tamdhu vW is, zeker voor zijn leeftijd, een erg lekkere whisky!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1304
Lid geworden op: 23 Jan 2013, 15:34
Locatie: Leusden

Re: even voorstellen Joey JCorte

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 11 Feb 2014, 20:28

Ik krijg dorst van die eerste foto :lekker

Welkom op het forum en succes met je verzameling! :goedgedaan
0 x
BAM! - ook op Facebook

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8303
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: even voorstellen Joey JCorte

Ongelezen berichtdoor Piet » 11 Feb 2014, 21:42

Welkom Joey.

Ziet er netjes uit.

......over een aantal jaar een kast vol speciale whisky's cognacs champagnes......

Maar let er op de houdbaarheid van champagnes is beperkt en meestal worden ze er niet beter op.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: even voorstellen Joey JCorte

Ongelezen berichtdoor henri » 12 Feb 2014, 00:51

Welkom! :hoedaf

de whisky van foto 1 en 2 heb ik beiden zelf ook staan.. geen verkeerd "begin"!!... ( ? )
0 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: even voorstellen Joey JCorte

Ongelezen berichtdoor Pellie » 12 Feb 2014, 01:34

Welkom en check het Twents Whisky Genootschap ;-)
0 x

Gebruikersavatar
thijs100
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2202
Lid geworden op: 14 Aug 2013, 15:50
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: even voorstellen Joey JCorte

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 12 Feb 2014, 08:18

Welkom Joey! Aangezien je uit Almelo komt, neem ik aan dat je ook naar Whisky Weekend Twente in het Polman Stadion gaat?
0 x
Afbeelding | Afbeelding

JCorte
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 Feb 2014, 19:23

Re: even voorstellen Joey JCorte

Ongelezen berichtdoor JCorte » 12 Feb 2014, 08:45

Piet schreef:Welkom Joey.

Ziet er netjes uit.

......over een aantal jaar een kast vol speciale whisky's cognacs champagnes......

Maar let er op de houdbaarheid van champagnes is beperkt en meestal worden ze er niet beter op.


Klopt het gaat met name ook om de whisky en cognac... maar als ik nu een klimaatkast koop?
Kun je het dan wel langer goed bewaren? :dancing
0 x

JCorte
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 Feb 2014, 19:23

Re: even voorstellen Joey JCorte

Ongelezen berichtdoor JCorte » 12 Feb 2014, 08:47

thijs100 schreef:Welkom Joey! Aangezien je uit Almelo komt, neem ik aan dat je ook naar Whisky Weekend Twente in het Polman Stadion gaat?


Dat is wel de bedoeling!, moet nog wel kaarten halen!
Jij ook van de partij?
0 x

JCorte
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 Feb 2014, 19:23

Re: even voorstellen Joey JCorte

Ongelezen berichtdoor JCorte » 12 Feb 2014, 08:48

Pellie schreef:Welkom en check het Twents Whisky Genootschap ;-)

Zal ik doen! Dankje
0 x

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: even voorstellen Joey JCorte

Ongelezen berichtdoor JayDie » 16 Feb 2014, 15:35

Welkom!

Sinds kort liefhebber van veel verschillende dranken... je krijgt het nog druk :-)
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!


Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten