Zal me nu maar eens fatsoenlijk voorstellen.
Ik ben nog net geen 43 jaar, woonachtig in Middelharnis op Goeree-Overflakkee en om mijn (uit de hand gelopen) hobby te kunnen bekostigen werk ik als projectleider bij een architectenbureau.
Ik drink al vanaf mijn 20ste whisk(e)y, in het begin met name Jack Daniels maar ben later overgestapt op blendjes en af en toe een single malt whisky.
Pas een jaar of zes geleden ben ik serieuzer bezig met het proeven en verzamelen van single malt whisky's en heb ook diverse whiskyfestivals en -proeverijen bezocht.
Samen met een "brother-in-booze" heb ik zelf een aantal proeverijen georganiseerd bij een lokale sportvereniging waar ik ook lid ben.
Ik heb inmiddels het mooie land waar mijn favoriete drank vandaan komt ook ontdekt, 3 jaar geleden heb ik met een aantal vrienden een rondreis door Schotland gemaakt en vorig jaar heb ik de West Highland Way gewandeld. Komende jaren hoop ik er nog vaker naar terug te gaan, het is een schitterend land, de bevolking is allervriendelijkst en ze maken het mooiste exportproduct dat ik ooit geproefd heb
.Zoals ik al begon, ik lees graag over whisky, ik praat er ook graag met andere liefhebbers over, ik doe ook veel moeite om s-m whisky te promoten. . . maar het liefst snuffel, proef en drink ik het zelf (al dan niet met vrienden)!!

Ik wens je veel plezier op dit forum én ....veel kennis, maar dat zit, geloof ik, wel goed!