Even voorstellen: Bart

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
bvandergulik
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Even voorstellen: Bart

Ongelezen berichtdoor bvandergulik » 19 Apr 2026, 14:06

Hoi allemaal,

Ik ben Bart, woonachtig in Den Helder en heb me recent aangemeld voor dit forum.
Mijn whiskydrinken is zo'n 20 jaar geleden begonnen, nam 10 jaar geleden wat serieuzere vormen aan en de afgelopen jaren ben ik volledig het rabbit hole ingedoken.

Hoewel ik vrijwel alle whisky's op het juiste moment zeer kan waarderen heb ik de laatste tijd een wat sterkere voorkeur voor (tropisch)fruitige profielen.
Mijn collectie bestaat uit 200+ flessen, waarvan er op dit moment rond de 60 open zijn. Op de pagina met sample's zie ik dat mensen hun open collectie delen/beschikbaar stellen. Dit lijkt me erg interessant om te doen, zodra ik er de tijd voor vind zal ik mijn lijst opstellen en delen.

Het forum was niet het eerste waar ik bij stilstond om over whisky te praten, wellicht omdat het zo lekker oldskool is. Praten over whisky doe ik namelijk erg graag. Online ben ik veel te vinden op Dramface, wekelijks in de V-pub en in de appgroep van de NL Barflies.
Daarnaast pak ik vrijwel alle tastings van mijn lokale whiskyclub en slijterij mee.

Ik hoop via dit forum mijn whiskyreis met meer mensen te kunnen delen en kijk er naar uit om jullie te leren kennen.
5 x

Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Even voorstellen: Bart

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 19 Apr 2026, 15:03

Leuke intro Bart :goedgedaan

Welkom :Slainte
0 x

cor0566
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor cor0566 » 19 Apr 2026, 16:40

Goed bezig Bart.

Welkom.

Groet Cor
0 x

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 20 Apr 2026, 11:44

Welkom Bart,

Je locale club móet haast wel WarmHelder zijn toch?
Hoe dan ook, met jouw ervaringen en collectie zal je genoeg in te brengen hebben in de discussies hier!

Greetz, Andre
0 x
Afbeelding

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”