Aangenaam kennis te maken

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Quintessential
Actief lid
Actief lid

Re: Aangenaam kennis te maken

Ongelezen berichtdoor Quintessential » 17 Sep 2024, 21:26

Dank voor de reacties, hier kan ik wat mee, tof om de liefhebberij zo te kunnen delen!

bijvoorbeeld Archives, Whiskynerds, Whiskydudes, BE: Asta Morris, Whisky Jury, FR: Le Gus't, DE: Maltbarn, Whisky Fässle, UK: Thompson Bros, Chorlton (en dan vergeet ik er nog een heleboel).
Wat een top rijtje dit, ga mij hier eens verder in verdiepen. Op de Thompson Bros na ken ik ze geen van allen, dus genoeg te ontdekken :duimop

Ik was erg tevreden met Orchard House van hun.
Helemaal eens, vorig jaar mei gekocht en open getrokken, was direct verkocht en heb hem al meermaals aangeraden aan anderen.

Er zijn vooral regels voor nieuwkomers met betrekking tot het aanbieden van flessen of samples. [..] Maar er is denk ik helemaal geen bezwaar dat je als nieuwkomer aanbieders van flessen en samples benadert.
Dank voor de opheldering, ik zal een dezer dagen eens wat PB'tjes gaan versturen :smullen
1 x

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 18 Sep 2024, 10:42

Welkom,

Mooie intro en zo te lezen al aardig op pad om je in te lezen.

Kan mij wel aansluiten bij wat hierboven al gesuggereerd is. Wat IB's betreft wil ik wel meegeven dat wat tegenwoordig uitkomt bij de vele verschillende IB's over het algemeen jong, vaak gefinisht, en niet altijd goed is. Bij de wat oudere bottelingen mag je tegenwoordig direct de buidel trekken (of nog erger, een orgaan zien te verkopen :gnif ).
Ik zou dus zeker kijken in het aanbod met samples of nog beter, bezoek een festival met een ruim(er) aanbod. Laat je daar verrassen en informeren door de importeurs en probeer daar een en ander uit.
Bij de betere slijter staat ook wel vaak een fles of wat open om te kunnen proeven.

Hoe dan ook,

Veel plezier hier!

Greetz, Andre
2 x
Afbeelding

Thewowbar1986
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Thewowbar1986 » 23 Sep 2024, 17:46

Welkom hier. Cheers! :Pipersmile
0 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’

Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”