Mijn naam is Jenna, ik ben 32 jaar. Ik ben zelf niet een grote liefhebber van whisky, maar lust het wel
Mijn vader die is over een maandje jarig, en hij is een hele grote liefhebber. HIj heeft paar japanse exemplaren al, en voor zijn verjaardag wil ik hem een whisky geven. Het liefst bestel ik het, maar ik kan weet niet wat ik zou moeten halen voor hem. Prijs is niet een probleem, zolang het maar niet meer dan 200 euro is
Anyway, ik heb op https://www.casanumber7.be/ en https://www.club-whisky.nl/ gekeken maar ik weet echt totaal niet wat ik moet kiezen
Zou iemand me kunnen helpen?
Alvast bedankt




