Steven uit Herentals

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Gebruikersavatar
Freezeroz
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1978
Lid geworden op: 05 Apr 2018, 14:51
Locatie: (N-H)

Re: Steven uit Herentals

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 28 Jul 2022, 17:56

Dit fenomeen blijft me toch elke keer weer verbazen.

Eerst inschrijven op het forum, dan na dik 3 jaar eindelijk de moeite nemen om je zelf voor te stellen............om vervolgens tien dagen later je hielen te lichten om nooit meer terug te komen :Cry.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3764
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Steven uit Herentals

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 28 Jul 2022, 18:48

Ik snap de commotie niet helemaal :Scratch Iemand leest vooral mee en post niet zo actief maar neemt toch de moeite om zich even een keer voor te stellen, zodat we weten wie er mee leest. Zo ook hier. Tuurlijk is het leuker als iemand gelijk actief is en regelmatig post maargoed ik ken de beste man verder niet, misschien zijn er privé wel problemen… het is ook vakantietijd. Genoeg redenen te bedenken :bigsmile En als het inderdaad een eenmalige brainfart was, Nouja dan lag het iig niet aan ons want hij is aardig welkom geheten! :duimop
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2437
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Steven uit Herentals

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 01 Aug 2022, 10:11

Cask1988 schreef:.... Iemand leest vooral mee en post niet zo actief maar neemt toch ...


Precies dat. Ik had me na een paar jaar anoniem meelezen ook ooit aangemeld maar ben ook daarna nog jaren niet of nauwelijks actief geweest (ah, die goede oude tijd ;) ).
Ik weet van een aantal personen dat ze hier bijna alles meelezen maar nooit een profiel hebben aangemaakt of dat nog net wel maar gewoon niks bijdragen qua posts.

Wat wil je nu bij een gedeeltelijk open forum? Mensen die niks bijdragen verbannen? Wat is dan het volgende, nikszeggende reacties (BA :P ) verwijderen?
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Reichenbach
Moderator
Moderator
Berichten: 3945
Lid geworden op: 11 Feb 2017, 18:53
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Steven uit Herentals

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 01 Aug 2022, 15:29

Fat Bastard! schreef:...Wat is dan het volgende, nikszeggende reacties (BA :P ) verwijderen?
Laten we dat maar niet doen; dan kan ik mijn baan wel opzeggen en krijg zelf ook weer het Afbeelding label.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"


Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten