Even voorstellen
Even voorstellen
Verplaatst van Ardbeg Expressies
Bedankt voor jullie reacties, inderdaad niet aan gedacht.
Mijn naam is Sten, ik ben 23 jaar oud en studeer op dit moment. Sinds een jaar ben ik begonnen met het drinken van whisky, ik begon met Nikka ftb maar ik wilde snel nieuwe dingen proberen. Veel samples gekregen van mijn vriendin en daardoor kwam ik erachter dat ik de peated scotches steeds lekkerder vind. Na veel lezen op reddit kwam ik terecht bij ardbeg, maar voordat ik een hele fles koop wil ik graag wat samples proberen. Echter zijn deze moeilijk te vinden vandaar dat ik het op deze manier probeer. Wellicht dat jullie weten hoe ik daar gemakkelijk aan kan komen?
Hieronder de link naar mijn whiskybase collectie.
https://www.whiskybase.com/profile/sheming/collection
Met vriendelijke groet,
Sten
Bedankt voor jullie reacties, inderdaad niet aan gedacht.
Mijn naam is Sten, ik ben 23 jaar oud en studeer op dit moment. Sinds een jaar ben ik begonnen met het drinken van whisky, ik begon met Nikka ftb maar ik wilde snel nieuwe dingen proberen. Veel samples gekregen van mijn vriendin en daardoor kwam ik erachter dat ik de peated scotches steeds lekkerder vind. Na veel lezen op reddit kwam ik terecht bij ardbeg, maar voordat ik een hele fles koop wil ik graag wat samples proberen. Echter zijn deze moeilijk te vinden vandaar dat ik het op deze manier probeer. Wellicht dat jullie weten hoe ik daar gemakkelijk aan kan komen?
Met vriendelijke groet,
Sten
6 x
Re: Ardbeg Expressies
sheming schreef:Bedankt voor jullie reacties, inderdaad niet aan gedacht.
Met vriendelijke groet,
Sten
Ik zou eens door de samplelijsten heen gaan (Samples gevraagd/aangeboden), of misschien een topic openen en een oproepje doen. Freezeroz heeft nog twee Ardbeg's staan zie ik. Waarom specifiek Ardbeg overigens? Kijk ook naar de andere Islay distilleries, maar ook naar bijv. Ledaig en Ardmore.
Als laatst: De De Uegedail is een vrij veilige keuze als je al weet dat je van de Peat+Sherry combo houdt, dan is er weinig in dezelfde prijsklasse wat ook nog eens op CS is. Sample-wise zou ik persoonlijk een wat bredere blik pakken.
0 x
Re: Ardbeg Expressies
Bedankt voor je reactie ga hier eens doorheen kijken, ik wil zeker meerdere islay distilleries uitproberen. Maar wil op dit moment Ardbeg proberen dus vandaar dat ik een sample lijst zoek die ook Ardbeg aanbiedt.
Okee dat is positief nieuws, wellicht ga ik die dan alvast kopen. Heb nu al een aantal keer gehad dat ik een fles had waar ik na twee glazen het zin ervan af had en dat wil ik voorkomen haha.
Okee dat is positief nieuws, wellicht ga ik die dan alvast kopen. Heb nu al een aantal keer gehad dat ik een fles had waar ik na twee glazen het zin ervan af had en dat wil ik voorkomen haha.
0 x
- Reichenbach
- Moderator

Re: Even voorstellen
Welkom op het forum Sten, veel plezier hier.
Richard
Longrow kan ik zelf ook erg waarderen.maar ook naar bijv. Ledaig en Ardmore.
Richard
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Hallo Sten,
We hadden al contact gehad, maar ik had je nog niet welkom geheten.
Dus bij deze: van harte welkom op het whiskyforum
.
Groet Roelof
We hadden al contact gehad, maar ik had je nog niet welkom geheten.
Dus bij deze: van harte welkom op het whiskyforum
.Groet Roelof
0 x
- Thewowbar1986
- Top bijdrager

Hey Sten, allereerst welkom hier en veel plezier ermee...net als vele andere heb ik een mooie en behoorlijke samplelijst...geniet vooral!

0 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Welkom Sten,
Misschien ook leuk om wat Kilchomans te proberen! Sanaig, Machir Bay of iets luxer zoals de Loch Gorm zijn meer dan prima.
Groet,
Bas
Misschien ook leuk om wat Kilchomans te proberen! Sanaig, Machir Bay of iets luxer zoals de Loch Gorm zijn meer dan prima.
Groet,
Bas
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”