Ik kom ook uit de betuwe maar met een totaal andere smaak
Heb blind een paar deelnemingen bij de casqueteers, als daar een rookbom tussen zit zal ik aan je denken
Ongelezen berichtdoor Stapoleon » 08 Feb 2021, 22:45

Ongelezen berichtdoor Thewowbar1986 » 08 Feb 2021, 23:51

Ongelezen berichtdoor Erik Elixir » 22 Feb 2021, 15:45
Arrebar schreef:Arrebar schreef:Cask1988 schreef:Hartelijk welkom Arne!Mooie introductie hoor!
Probeer eens een sherried Ardmore op cask strengthwelliswaar geen Islay maar een echte ‘vastelandpeat’ die de moeite van het ontdekken m.i. zeker waard is!
Groeten,
Arthur
Dank voor de tip. Was al benieuwd naar Ardmore, dus ga dat ook eens proberen.
Grappig, krijg net een pakket bezorgd omdat ik van het weekend e.e.a. besteld had, o.a. bij Henk Peter en daar heb ik ook een botteling van Henk Peter zelf besteld en dat is een Ardmore (op ex-Laphroaig vat)Ik heb geloof ik afgelopen week te veel gelezen en uitgezocht. En dus ook besteld... Ik ga op whiskybase maar eens mijn verzameling en wensenlijst invullen...
Ongelezen berichtdoor Cees881 » 23 Feb 2021, 13:28
Ongelezen berichtdoor Arrebar » 09 Mar 2021, 20:19
Erik Elixir schreef:Arrebar schreef:Arrebar schreef:
Dank voor de tip. Was al benieuwd naar Ardmore, dus ga dat ook eens proberen.
Grappig, krijg net een pakket bezorgd omdat ik van het weekend e.e.a. besteld had, o.a. bij Henk Peter en daar heb ik ook een botteling van Henk Peter zelf besteld en dat is een Ardmore (op ex-Laphroaig vat)Ik heb geloof ik afgelopen week te veel gelezen en uitgezocht. En dus ook besteld... Ik ga op whiskybase maar eens mijn verzameling en wensenlijst invullen...
Welkom Arne!
Zeer goede keus die Ardmore van HP![]()
Heb je de 46% of de cask strength versie op 59%?
Al kunnen proeven?
Groet,
Erik

Ongelezen berichtdoor Erik Elixir » 10 Mar 2021, 08:26
Ha Erik,
Te druk geweest afgelopen tijd en zie nu pas het bericht. Ik heb de 46%, maar nog niet open gemaakt. Twijfel wel om ook de 59% te bestellen, want er zijn nog maar een paar flessen van. Heb jij een of beide kunnen proeven?
Gr.,
Arne
Ongelezen berichtdoor cor0566 » 10 Mar 2021, 10:12
Ongelezen berichtdoor Alan CS » 06 Apr 2021, 10:46

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Ik heb geloof ik afgelopen week te veel gelezen en uitgezocht. En dus ook besteld... Ik ga op whiskybase maar eens mijn verzameling en wensenlijst invullen...