Even voorstellen - Marco Rijpstra
-
bluetiger99
- Actief lid

Even voorstellen - Marco Rijpstra
Beste whisky liefhebbers,
Na al een paar keer op dit forum belandt te zijn werd het toch eens tijd om mijzelf ook maar eens aan te melden. Ik ben Marco Rijpstra, geboren in 1980 en kom uit Rotterdam. Ooit heb ik voor mijn verjaardag eens een fles Famous Grouse gekregen. Whisky ging van af en toe eens iets drinken naar toch meer een hobby om in te verdiepen en leuke flessen te verzamelen. Allemaal gaan ze open en weer leeg de deur uit. Een leuke whisky trip door schotland staat nog op het programma ooit, voorals nog alleen bij the famous grouse experience geweest (glenturret). Oja en bij Zuidam een rondleiding gehad van Patrick met een groep enthousiastelingen, was een enorm succes. Ik probeer jaarlijks wel de Whiskybase Gathering en Pottstill festival te bezoeken. Daar inmiddel al schitterende pareltjes mogen proeven. Hopelijk leer ik op dit forum wat leuke mensen kennen om ervaringen mee uit te wisselen. Zelf ben ik fan van Highland Park, Glenfarclass en Glenrothes. Al zijn de laatste releases van HP en Glenrothes niet meer helemaal mijn smaak. Gelukkig is er genoeg anders mooi te vinden tegenwoordig.
groetjes, Marco
Na al een paar keer op dit forum belandt te zijn werd het toch eens tijd om mijzelf ook maar eens aan te melden. Ik ben Marco Rijpstra, geboren in 1980 en kom uit Rotterdam. Ooit heb ik voor mijn verjaardag eens een fles Famous Grouse gekregen. Whisky ging van af en toe eens iets drinken naar toch meer een hobby om in te verdiepen en leuke flessen te verzamelen. Allemaal gaan ze open en weer leeg de deur uit. Een leuke whisky trip door schotland staat nog op het programma ooit, voorals nog alleen bij the famous grouse experience geweest (glenturret). Oja en bij Zuidam een rondleiding gehad van Patrick met een groep enthousiastelingen, was een enorm succes. Ik probeer jaarlijks wel de Whiskybase Gathering en Pottstill festival te bezoeken. Daar inmiddel al schitterende pareltjes mogen proeven. Hopelijk leer ik op dit forum wat leuke mensen kennen om ervaringen mee uit te wisselen. Zelf ben ik fan van Highland Park, Glenfarclass en Glenrothes. Al zijn de laatste releases van HP en Glenrothes niet meer helemaal mijn smaak. Gelukkig is er genoeg anders mooi te vinden tegenwoordig.
groetjes, Marco
3 x
Re: Even voorstellen - Marco Rijpstra
Welkom op dit forum, ben zelf ook nog nieuw hier. veel info erg interessant ook bij nieuwe aankopen e.d. 

0 x
Welkom op het forum Marco.
Ook ik ben hier ooit via Google belandt, veel lees en ontdek plezier hier. Er valt een hoop kennis te ontdekken op het forum. Schroom ook niet om je eigen kennis en ervaringen met ons te delen
.
Ook ik ben hier ooit via Google belandt, veel lees en ontdek plezier hier. Er valt een hoop kennis te ontdekken op het forum. Schroom ook niet om je eigen kennis en ervaringen met ons te delen
.
0 x
- defeatless
- Moderator

Hoi Marco!
Welkom op het forum! Misschien komen we elkaar wel tegen op Potstill. Ik ga met een paar vrienden, volgens mij op de vrijdag of zaterdag.
Welkom op het forum! Misschien komen we elkaar wel tegen op Potstill. Ik ga met een paar vrienden, volgens mij op de vrijdag of zaterdag.
0 x
-
bluetiger99
- Actief lid

defeatless schreef:Hoi Marco!
Wij gaan altijd op de zondag
0 x
-
bluetiger99
- Actief lid

Freezeroz schreef:Welkom op het forum Marco.
Ook ik ben hier ooit via Google belandt, veel lees en ontdek plezier hier. Er valt een hoop kennis te ontdekken op het forum. Schroom ook niet om je eigen kennis en ervaringen met ons te delen.
Met de kennis valt het nog wel wat tegen vermoed ik. Door interesses en ervaringen te delen wordt hij wel ruimer gelukkig.
1 x
-
Joerihoste
- Actief lid

Welkom op het forum Marco! Veel leesplezier en hopelijk ontmoeten we elkaar eens op WB of Potstill!
0 x
Welkom op dit forum, ik deel je smaak keuze Glenfarclass en Glenrothes.

0 x
-
bluetiger99
- Actief lid

Maikel schreef:Welkom op dit forum, ik deel je smaak keuze Glenfarclass en Glenrothes.![]()
Thanks! ja die maken lekker spul
1 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Welkom Marco en het is hier een ideaal platform om kennis op te doen en veel te ontdekken.

0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”