Hallo Allemaal - BBQ-Bert
Hallo Allemaal - BBQ-Bert
hallo, ik hou erg van bbq'en zoals mijn naam al doet vermoeden en mijn 2e hobby begint op whisky te lijken, doe het nu zo al een aantal jaren en de hobby begint serieuze vormen aan te nemen, ik koop flessen die ik weg zet voor een aantal jaar om ze daarna weer op de markt te zetten.
zo heb ik laast 2 x glenfiddich IPA (1x open), 2 x Glenfiddich XX (1x open) & 1 x Winterstorm (blijft dicht) gekocht (dus 1 complete set) de Glenlivet Cipher heb ik 4 dichte flessen staan en 1 open. er zijn nog meer flessen in aantocht, maar het begint meer op beleggen te lijken dan op drinken bij sommige flessen. achja bij de bank levert het toch niets op.
Ik bbq als hobby bbq'er veel, en laat me regelmatig door bedrijven inhuren om clinics en workshops te verzorgen.
ik ben getrouwd en heb 3 kinderen, in het dagelijkse leven ben ik machine bouwer.
zo heb ik laast 2 x glenfiddich IPA (1x open), 2 x Glenfiddich XX (1x open) & 1 x Winterstorm (blijft dicht) gekocht (dus 1 complete set) de Glenlivet Cipher heb ik 4 dichte flessen staan en 1 open. er zijn nog meer flessen in aantocht, maar het begint meer op beleggen te lijken dan op drinken bij sommige flessen. achja bij de bank levert het toch niets op.
Ik bbq als hobby bbq'er veel, en laat me regelmatig door bedrijven inhuren om clinics en workshops te verzorgen.
ik ben getrouwd en heb 3 kinderen, in het dagelijkse leven ben ik machine bouwer.
0 x
- edwinedje
- Forum goeroe

Re: Hallo Allemaal - BBQ-Bert
bbq-bert schreef:hallo, ik hou erg van bbq'en zoals mijn naam al doet vermoeden
Hoi Bert,
Welkom hier. Heb je gelijk maar even een eigen topic gegeven.
Groet,
Edwin.
bbq-bert schreef:ik koop flessen die ik weg zet voor een aantal jaar om ze daarna weer op de markt te zetten.
Kleine waarschuwing en gratis tip vooraf... De manier waarop je dit doet kan hier wat weerstand opleveren.
Zoek even met behulp van de box rechtsboven op "investeren" en lees je even goed in voordat je jezelf in de vingers snijd.
Nogmaals Groet,
Edwin
2 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
- defeatless
- Moderator

Hoi!
Welkom op het forum!
Wij zijn voornamelijk drinkers hier. Het investeren in whisky hebben we niet bepaald hoog zitten
.
Ik zou zeggen, gooi alles open en ga samples verkopen, daar maak je een hoop mensen blij mee!
Welkom op het forum!
Wij zijn voornamelijk drinkers hier. Het investeren in whisky hebben we niet bepaald hoog zitten
Ik zou zeggen, gooi alles open en ga samples verkopen, daar maak je een hoop mensen blij mee!
1 x
Welkom BBQ-Bert....
De Ipa's kunnen prima samen met BBQ. Bier en BBQ gaan ook goed samen
Verder sluit ik me aan bij de vorige "spreker".....drinken, sampelen zijn de thema's die waardering oogsten.
Investeren kan op andere sites.
De Ipa's kunnen prima samen met BBQ. Bier en BBQ gaan ook goed samen
Verder sluit ik me aan bij de vorige "spreker".....drinken, sampelen zijn de thema's die waardering oogsten.
Investeren kan op andere sites.

0 x
Okay thanks, ik drink ze ook en bewaar er soms wel eens een paar.
mijn budget is niet zo dat ik er veel mee wil verdienen, maar een hobby moet wel betaalbaar blijven toch. daar gaat het om.
ik hoop hier nog veel drinkers tegen te komen en de ervaringen te kunnen lezen.
bijvoorbeeld, wie kan er iets zeggen over de conemara uit ierland
mijn budget is niet zo dat ik er veel mee wil verdienen, maar een hobby moet wel betaalbaar blijven toch. daar gaat het om.
ik hoop hier nog veel drinkers tegen te komen en de ervaringen te kunnen lezen.
bijvoorbeeld, wie kan er iets zeggen over de conemara uit ierland
0 x
Welkom op het forum Bert! Leuke flesjes Glenfiddich heb je al in je collectie (Project XX, erg lekker
)
0 x
bbq-bert schreef:...maar een hobby moet wel betaalbaar blijven toch...
Ook welkom van mijnentwege, maar...
Whisky isn't a hobby, it's a way of life

2 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”