Voorstellen: Perry van Perryswhisky
Voorstellen: Perry van Perryswhisky
Mijn naam is Perry van Perryswhisky en kreeg van een vriend de tip om eens op deze site te kijken. Ik heb me gelijk maar aangemeld maar moet me nog wel even orienteren hoe alles in zijn werk gaat.Mijn passie voor whisky gaat zover dat ik vaten whisky koop in Schotland en dit bottel onder mijn eigen label en verkoop in een webshop die over ongeveer 2 weken in de lucht gaat.
0 x
Re: voorstellen
perry schreef:Mijn naam is Perry van Perryswhisky en kreeg van een vriend de tip om eens op deze site te kijken. Ik heb me gelijk maar aangemeld maar moet me nog wel even orienteren hoe alles in zijn werk gaat.Mijn passie voor whisky gaat zover dat ik vaten whisky koop in Schotland en dit bottel onder mijn eigen label en verkoop in een webshop die over ongeveer 2 weken in de lucht gaat.
Klinkt goed, Perry! Als de site in de lucht is, plaats de link maar eens!
Welkom op het forum. Hier vind je een welkom & quick start-handleiding. Daarnaast wellicht een tip om "Toon nieuwe berichten" te volgen om snel te zien wat er nieuw is en of er iets voor je tussen zit. Indien niet alles je intresse opwekt kun je later op "Markeer alle forums als gelezen" klikken en zo begin je elke keer weer met een schone lei
Veel plezier hier!
0 x
Re: Voorstellen: Perry van Perryswhisky
Welkom Perry.
Het forum mag dan wel nieuw zijn voor je maar whisky is dat kennelijk niet. Als je al vaten koopt en onder eigen label botteled (laat bottelen ?).
Ben ook benieuwd naar je site en wat je gaat bieden. Het (prille) begin ziet er in elk geval goed uit.
We hebben een aantal geclassificeerde lijsten (onderaan het forum) en daar krijg je dan zeker een plaatsje.
Het forum mag dan wel nieuw zijn voor je maar whisky is dat kennelijk niet. Als je al vaten koopt en onder eigen label botteled (laat bottelen ?).
Ben ook benieuwd naar je site en wat je gaat bieden. Het (prille) begin ziet er in elk geval goed uit.
We hebben een aantal geclassificeerde lijsten (onderaan het forum) en daar krijg je dan zeker een plaatsje.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Welkom, ik heb geloof ik je highland geproefd in groningen, vond hem zeker voor de prijs prima.
0 x
Welkom op het forum Perry!
Leuk man, je eigen label en whisky op de markt brengen. ben benieuwd!
Leuk man, je eigen label en whisky op de markt brengen. ben benieuwd!
0 x
-
dennis
- (Whisky)Professional

Ik heb de 4 versies van Perry staan. Zeker de moeite waard!
Voor diegenen die hem even willen proeven, zolang ik nog wat heb in mijn proeflokaal, je bent welkom.
Proeflokaal: Gildeweg 26a, Nootdorp. Mail me wel even van tevoren als je langs wilt komen...
Groet, Dennis
Voor diegenen die hem even willen proeven, zolang ik nog wat heb in mijn proeflokaal, je bent welkom.
Proeflokaal: Gildeweg 26a, Nootdorp. Mail me wel even van tevoren als je langs wilt komen...
Groet, Dennis
0 x
OJH schreef:Welkom, ik heb geloof ik je highland geproefd in groningen, vond hem zeker voor de prijs prima.
Dank je, kan kloppen dat je mijn whisky geproefd hebt want daar heb ik 3 dagen gestaan! Goed te horen dat je hem prima vond!
0 x
Hallo Pery, ook namens ons beiden: welkom,
pascal en tanja.
ps: (ik denk dat ik je in groningen voorbij bent gelopen, helaas,
maar misschien staat je wel een keer op een ander festival
)
pascal en tanja.
ps: (ik denk dat ik je in groningen voorbij bent gelopen, helaas,
maar misschien staat je wel een keer op een ander festival
0 x
-
WillemvOranje
- Actief lid

Hallo Perry,
Welkom op het Whisky forum. Heb vandaag je site bekeken en gelijk maar ff 2 flessen Whisky besteld.
In mijn herinnering ligt nog de voortreffelijke smaak van de Whisky die ik heb mogen proeven bij WFNN.
Welkom op het Whisky forum. Heb vandaag je site bekeken en gelijk maar ff 2 flessen Whisky besteld.
In mijn herinnering ligt nog de voortreffelijke smaak van de Whisky die ik heb mogen proeven bij WFNN.
0 x
Hallo, daar ben ik weer. ben een tijdje uit de running geweest en kom nu met goed nieuws!Mijn webwinkel is afgelopen dinsdag in de lucht gegaan. Daarin verkoop ik een 4-tal whisky's die ik op het Whiskyfestival in Groningen heb laten proeven! Ik koop de whisky in vaten in schotland en ze liggen bij mij verder te rijpen, ik filter,bottel en etiketeer ze onder mijn eigen label. Nieuwsgierig geworden? kijk dan op www.perryswhisky.com
0 x
Ze liggen te rijpen, en worden gebotteld in Nederland?
Hmm.. geen problemen met de nieuwe wetgeving die stelt dat whisky moet rijpen en gebotteld worden in Schotland, om aan het predikaat 'Scotch' whisky te mogen voldoen?
Hmm.. geen problemen met de nieuwe wetgeving die stelt dat whisky moet rijpen en gebotteld worden in Schotland, om aan het predikaat 'Scotch' whisky te mogen voldoen?
0 x
- laddie teun
- Top bijdrager

hmm, dan mag je je het als ik me niet vergis binnenkort geen schotse whisky meer noemen. Daar moet het straks ook in Schotland voor gerijpt en èn gebotteld.
0 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
laddie teun schreef:hmm, dan mag je je het als ik me niet vergis binnenkort geen schotse whisky meer noemen. Daar moet het straks ook in Schotland voor gerijpt en èn gebotteld.
Inderdaad, de wetgeving is in die zin aangepast (de nieuwe bottle plant moet draaien he...)
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”