Voorstellen - Gtt99
Voorstellen - Gtt99
Na lang meegelezen te hebben, toch een account aangemaakt.
Zelf 44 jr en al heel lang liefhebber van whisky
Begonnen met de glenfiddisch en blends, later de malts.
Aardig wat kunnen en mogen proeven bij de proeverijen en de festivals waar ik een aardige kring aan liefhebbers om mij heen verzameld heb.
Voorliefde voor de speyside en de highlands.
Maar ook de Japanners en de Zwitsers.
Op mijn bucketlist staat in ieder geval dat ik alle whisky’s een keer geproefd moet hebben
Zelf 44 jr en al heel lang liefhebber van whisky
Begonnen met de glenfiddisch en blends, later de malts.
Aardig wat kunnen en mogen proeven bij de proeverijen en de festivals waar ik een aardige kring aan liefhebbers om mij heen verzameld heb.
Voorliefde voor de speyside en de highlands.
Maar ook de Japanners en de Zwitsers.
Op mijn bucketlist staat in ieder geval dat ik alle whisky’s een keer geproefd moet hebben
1 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Re: Voorstellen
Er vanuit gaande dat je nóg 44 jaar mag rondlopen en je neemt elke dag een glaasje whisky ga je net over de 16.000. Op WB staan er ongeveer 96.000, daar zitten wel wat dubbelen tussen maar ik heb zo'n vermoeden dat het niet gaat lukken. (los van de whisky's die überhaupt niet meer te krijgen zijn).
Welkom op 't Forum!
Florian
Welkom op 't Forum!
Florian
0 x
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

Gtt99 schreef:Op mijn bucketlist staat in ieder geval dat ik alle whisky’s een keer geproefd moet hebben
allemaal??? Succes! Of liever, sterkte!
Of bedoel je van alle distilleerderijen ter wereld minstens 1? Zelfs dan heb je heel wat te doen. Distilleerderijen schieten tegenwoordig als paddenstoelen uit de grond
Maar, van harte welkom

0 x
-
Kikkerneve
- Top bijdrager

Welkom en...
Veel succes gewenst.
Als het gaat om elke (actieve) distilleerderij (in Schotland/wereldwijd) eens geprobeerd te willen hebben, dan kan je op relatief korte termijn je bucketlist wel afwerken.
En elke keer dat er dan natuurlijk een nieuwe distilleerderij opengaat kan je hem verder opvolgen.
Alvast veel plezier op het forum.
Wim
Gtt99 schreef:Op mijn bucketlist staat in ieder geval dat ik alle whisky’s een keer geproefd moet hebben
Veel succes gewenst.
Als het gaat om elke (actieve) distilleerderij (in Schotland/wereldwijd) eens geprobeerd te willen hebben, dan kan je op relatief korte termijn je bucketlist wel afwerken.
En elke keer dat er dan natuurlijk een nieuwe distilleerderij opengaat kan je hem verder opvolgen.
Alvast veel plezier op het forum.
Wim
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Toch ook wel weer bijzonder. Leuke reacties van forumleden en geen enkele van het nieuwe lid. Zal wel een verklaring voor zijn 
0 x
gerritbakker57 schreef:Toch ook wel weer bijzonder. Leuke reacties van forumleden en geen enkele van het nieuwe lid. Zal wel een verklaring voor zijn
Ik kan me voorstellen dat je niet elke dag op het Forum zit, of kunt zitten. Even afwachten nog, misschien...?
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

FGG schreef:gerritbakker57 schreef:Toch ook wel weer bijzonder. Leuke reacties van forumleden en geen enkele van het nieuwe lid. Zal wel een verklaring voor zijn
Ik kan me voorstellen dat je niet elke dag op het Forum zit, of kunt zitten. Even afwachten nog, misschien...?
Volgens mij was hij gisteren nog op het forum
0 x
gerritbakker57 schreef:FGG schreef:gerritbakker57 schreef:Toch ook wel weer bijzonder. Leuke reacties van forumleden en geen enkele van het nieuwe lid. Zal wel een verklaring voor zijn
Volgens mij was hij gisteren nog op het forum
Klopt! Ik zag 't. Maar dat kan ook even vlot op je phone zijn geweest en dat je voor een reply achter je PC wilt zitten.
Ik check ook wel eens de berichten op mijn phone maar antwoord meestal vanaf m'n PC.
1 x
- mikegerards
- Top bijdrager

FGG schreef:Er vanuit gaande dat je nóg 44 jaar mag rondlopen en je neemt elke dag een glaasje whisky ga je net over de 16.000. Op WB staan er ongeveer 96.000, daar zitten wel wat dubbelen tussen maar ik heb zo'n vermoeden dat het niet gaat lukken. (los van de whisky's die überhaupt niet meer te krijgen zijn).
Welkom op 't Forum!
Florian
Och Florian....kwestie van flink doordrinken
Welkom op het forum trouwens en succes met je jacht op zoveel mogelijk te proeven. Kijk daarvoor vooral even naar de sample lijsten van de verschillende sample aanbieders op dit forum
1 x
mikegerards schreef:FGG schreef:Er vanuit gaande dat je nóg 44 jaar mag rondlopen en je neemt elke dag een glaasje whisky ga je net over de 16.000. Op WB staan er ongeveer 96.000, daar zitten wel wat dubbelen tussen maar ik heb zo'n vermoeden dat het niet gaat lukken. (los van de whisky's die überhaupt niet meer te krijgen zijn).
Welkom op 't Forum!
Florian
Och Florian....kwestie van flink doordrinken
't Was ook een vermoeden, Mike. Wie weet...

1 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”