Ook even voorstellen

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
coel.rumelg
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 Nov 2016, 15:15

Ook even voorstellen

Ongelezen berichtdoor coel.rumelg » 19 Nov 2016, 15:48

Hoi, ik ben Elco(48) uit Middelburg.

Sinds een jaar eigenlijk voor het eerst het genot van een glaasje whisky ervaren, met name na een zware maaltijd, als de rest aan de toetjes zit. Ik ben me zo maar eens gaan oriënteren en kreeg steeds meer interesse. Een van mijn favorieten is nu toch wel de Glenfeddich 12, maar dat kan natuurlijk veranderen.

Ondertussen op mijn verjaardag verrast met een aantal verschillende merken:

- Johhny Walker Black 12
- Bowmore 12
- Glenmorangie 12
- Tomatin Legacy
- Glen Moray

Ben benieuwd! Grtzz.
1 x

sch@ker
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2000
Lid geworden op: 05 Aug 2015, 14:18

Re: Ook even voorstellen

Ongelezen berichtdoor sch@ker » 19 Nov 2016, 16:31

Elco hartelijk welkom op het forum!
0 x

Gebruikersavatar
Erik1908
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 807
Lid geworden op: 21 Aug 2016, 16:00
Locatie: Omgeving Amersfoort

Re: Ook even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Erik1908 » 19 Nov 2016, 17:14

Welkom op dit forum Elco
0 x
Days up and down they come, like rain on a conga drum. Forgotten most, remember some but don't turn none away (Townes van Zandt).
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3106
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: Ook even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 19 Nov 2016, 17:51

Welkom!
0 x

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3573
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: Ook even voorstellen

Ongelezen berichtdoor defeatless » 19 Nov 2016, 17:59

Welkom op het forum!

Inderdaad zal het maar zo kunnen dat je een andere smaak ontwikkeld de komende tijd. Velen van ons zijn ook met de fiddich 12yo begonnen!
0 x

Gebruikersavatar
FGG
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2694
Lid geworden op: 31 Aug 2016, 19:35
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Ook even voorstellen

Ongelezen berichtdoor FGG » 19 Nov 2016, 20:06

coel.rumelg schreef:Bowmore 12

Altijd in m'n kast te vinden.


Welkom op 't Forum, Elco.

FGG
0 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Urban777
Actief lid
Actief lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 Nov 2016, 07:11

Re: Ook even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Urban777 » 20 Nov 2016, 03:07

Welkom op het forum!
0 x

Gebruikersavatar
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3044
Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
Locatie: Breda

Re: Ook even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Dre » 21 Nov 2016, 23:22

Welkom! :Slainte
0 x

Gebruikersavatar
caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3542
Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46

Re: Ook even voorstellen

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 26 Nov 2016, 12:38

Welkom!
0 x
Affirmanti incumbit probatio

Gebruikersavatar
mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2184
Lid geworden op: 12 Apr 2012, 14:40

Re: Ook even voorstellen

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 28 Nov 2016, 20:24

welkom :schotland
0 x


Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten