Voorstellen van Wim Wamelink
- Wim Wamelink
- (Whisky)Professional

- Berichten: 7
- Lid geworden op: 09 Okt 2010, 12:49
- Locatie: 't Loo Oldebroek
- Contact:
Voorstellen van Wim Wamelink
Beste whisky liefhebbers,
Ik ben voornamelijk bekend van de Whiskybar De Heerenkamer in Nunspeet. Het hotel met bar heb ik intussen verkocht aan de bekende 'Fletcher hotelgroep'. Per 1 november jl. is daarmee een geweldige tijd afgesloten. Na 30 jaar horeca wil ik mijn kennis en ervaring gaan gebruiken om in het land de hospitality branche te informeren. Via lezingen, trainingen of het schrijven van boekjes over dat onderwerp.
Als liefhebber van whisky bezit ik zo'n 300 flessen thuis (meegenomen van de voorraad uit de Heerenkamer).
Sinds april 2010 ben ik actief als bestuurslid van het IWS, verantwoordelijk voor de evenementen die het IWS organiseert.
Ik ben daarnaast publicist voor De Nederlandse Golfkrant, organisator en begeleider van golf- en whisky reizen en heb ik onlangs een boekje uitgegeven waarin 30 van mijn geschreven columns voor een lokale Nunspeetse krant.
Ik ben voornamelijk bekend van de Whiskybar De Heerenkamer in Nunspeet. Het hotel met bar heb ik intussen verkocht aan de bekende 'Fletcher hotelgroep'. Per 1 november jl. is daarmee een geweldige tijd afgesloten. Na 30 jaar horeca wil ik mijn kennis en ervaring gaan gebruiken om in het land de hospitality branche te informeren. Via lezingen, trainingen of het schrijven van boekjes over dat onderwerp.
Als liefhebber van whisky bezit ik zo'n 300 flessen thuis (meegenomen van de voorraad uit de Heerenkamer).
Sinds april 2010 ben ik actief als bestuurslid van het IWS, verantwoordelijk voor de evenementen die het IWS organiseert.
Ik ben daarnaast publicist voor De Nederlandse Golfkrant, organisator en begeleider van golf- en whisky reizen en heb ik onlangs een boekje uitgegeven waarin 30 van mijn geschreven columns voor een lokale Nunspeetse krant.
0 x
Wim Wamelink
www.wimwamelink.nl
www.wimwamelink.nl
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: Voorstellen van Wim Wamelink
Hola, een echte professional dus. Van jou hoop ik alvast nog veel te leren. Welkom op het forum Wim!
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- laddie teun
- Top bijdrager

- Berichten: 705
- Lid geworden op: 10 Sep 2009, 11:19
Re: Voorstellen van Wim Wamelink
Ha Wim
leuk je digitaal tegen te komen
succes met al je whisky (en golf) activiteiten
Teun
leuk je digitaal tegen te komen
succes met al je whisky (en golf) activiteiten
Teun
0 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
Re: Voorstellen van Wim Wamelink
Welkom Wim, leuk dat je je op het forum registreert en meld bovendien
Toevallig was er afgelopen week nog even een discussie over de HeerenkameR en zo te zien is die wel voortgezet.
Stemmige website trouwens !
Ik heb je site er bij gezet in: Organisatoren/uitvoerders van Whisky-proeverijen (NaT)
Toevallig was er afgelopen week nog even een discussie over de HeerenkameR en zo te zien is die wel voortgezet.
Stemmige website trouwens !
Ik heb je site er bij gezet in: Organisatoren/uitvoerders van Whisky-proeverijen (NaT)
Laatst gewijzigd door Piet op 13 Dec 2010, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Site in geclassificeerde lijst
Reden: Site in geclassificeerde lijst
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
-
bdijkslag
- (Whisky)Professional

- Berichten: 60
- Lid geworden op: 28 Mar 2010, 21:18
- Locatie: Terherne
- Contact:
Re: Voorstellen van Wim Wamelink
Hoi Wim,
Leuk je ook hier niet-analoog
te zien.
Binnenkort eens afspreken om iets te drinken?
Bennie
Leuk je ook hier niet-analoog
Binnenkort eens afspreken om iets te drinken?
Bennie
0 x
Re: Voorstellen van Wim Wamelink
Heyy wim!
welkom op het forum! Altijd leuk ervaren whisky liefhebbers erbij te hebben. Als bestuurslid van de IWS hoop ik eens samen een dram te kunnen drinken.
Gelijk een vraagje, van de 300 whisky's die je in huis hebt, welke vind jij de mooiste? 
Gelijk een vraagje, van de 300 whisky's die je in huis hebt, welke vind jij de mooiste? 
0 x
Re: Voorstellen van Wim Wamelink
Wim, welkom hier! Een actieve deelname is positief voor dit forum wat in samenwerking met het IWS opereert! Zeker met je kennis hebben we hier een mooie aanvulling op het forum!
Kijk uit naar je lezingen, trainingen en/of boekjes! Laat maar horen als er iets op de planning staan!
Slainte!
Kijk uit naar je lezingen, trainingen en/of boekjes! Laat maar horen als er iets op de planning staan!
Slainte!

0 x
Re: Voorstellen van Wim Wamelink
Hallo Wim, Ook van mij een welkom op dit forum. Met zo'n ervaring hoop ik nog veel van je te kunnen lezen en leren.
0 x
Re: Voorstellen van Wim Wamelink
Nog niet eerder heb ik het genoegen gehad je te ontmoeten, Wim, maar misschien gaat dat in de nabije toekomst toch 'ns gebeuren, zou wel leuk zijn! Ik ontmoet graag whisky connoisseurs, die mij en waarschijnlijk vele anderen, nog 'n hoop kennis én plezier kunnen geven, opgedaan in de vele voorgaande jaren, waarschijnlijk ook toen bezig met hun, misschien uit de hand gelopen "hobby", whisk(e)y!
Ik, als lid van dit geweldige forum, ben erg blij, er zo'n corryfee bij te hebben en hoop nog erg veel van je te "horen"
René
Ik, als lid van dit geweldige forum, ben erg blij, er zo'n corryfee bij te hebben en hoop nog erg veel van je te "horen"
René
0 x
- Wim Wamelink
- (Whisky)Professional

- Berichten: 7
- Lid geworden op: 09 Okt 2010, 12:49
- Locatie: 't Loo Oldebroek
- Contact:
Re: Voorstellen van Wim Wamelink
Ik ga weer een nieuwe serie interviews doen met BN-ers voor de Nederlandse Golfkrant.
Vorig jaar hield ik het op Auchentoshan 12y, Highland Park 12y, Talisker 10y en Laphroaig 10y. Na 9 proeverijen, meestal in de ochtenduren, is Highland Park ala winnaar uit de bus gekomen, gevolgd door Achentoshan en Talisker op de tweede plaats en veruit het minst gewaardeerd is Laphroaig. Dit is uiteraard niet steekhoudend maar wel een leuke constatering. WW
Vorig jaar hield ik het op Auchentoshan 12y, Highland Park 12y, Talisker 10y en Laphroaig 10y. Na 9 proeverijen, meestal in de ochtenduren, is Highland Park ala winnaar uit de bus gekomen, gevolgd door Achentoshan en Talisker op de tweede plaats en veruit het minst gewaardeerd is Laphroaig. Dit is uiteraard niet steekhoudend maar wel een leuke constatering. WW
0 x
Wim Wamelink
www.wimwamelink.nl
www.wimwamelink.nl
Re: Voorstellen van Wim Wamelink
Leuk artikel Wim !
Met video-clips in de Stentor:
Horeca moet terug naar gastheerschap en ...
"Wamelink legt uit hoe Whiskey wordt gemaakt".
Gerelateerd: De Heerenkamer en Hotel Veldenbos, Nunspeet.
Met video-clips in de Stentor:
Horeca moet terug naar gastheerschap en ...
"Wamelink legt uit hoe Whiskey wordt gemaakt".
Gerelateerd: De Heerenkamer en Hotel Veldenbos, Nunspeet.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten



