Nieuwe binnenkomer
-
PeatedPete
- Nieuwkomer

Nieuwe binnenkomer
Dag mensen,
Even voorstellen. Ik ben Peter 49 jaar en levensgenieter. Ben getrouwd heb 3 dochters en ben inkoper van beroep. Mijn passie is whisky, wijn, fietsen en lekker eten. Ik ben lid geworden van dit forum om te leren over alles wat met whisky te maken heeft. Naast het drinken van goede whisky ben ik ook geïnteresseerd om wat whisky's weg te leggen. Ook hier wil ik graag meer tips over verkrijgen.
Ik ben tevens van plan om met een maat van me een reis door Schotland te maken en er een aantal mooie distilleries te bezoeken. Wellicht hebben jullie wat tips. Zelf ben ik gek van peated whisky's en met name de Ardbeg serie maar ook een mooie cask strength unpeated vind ik heerlijk.
Hoop veel op te steken en zal mij de eerste tijd wat gaan inlezen.
Groet,
Peter
Even voorstellen. Ik ben Peter 49 jaar en levensgenieter. Ben getrouwd heb 3 dochters en ben inkoper van beroep. Mijn passie is whisky, wijn, fietsen en lekker eten. Ik ben lid geworden van dit forum om te leren over alles wat met whisky te maken heeft. Naast het drinken van goede whisky ben ik ook geïnteresseerd om wat whisky's weg te leggen. Ook hier wil ik graag meer tips over verkrijgen.
Ik ben tevens van plan om met een maat van me een reis door Schotland te maken en er een aantal mooie distilleries te bezoeken. Wellicht hebben jullie wat tips. Zelf ben ik gek van peated whisky's en met name de Ardbeg serie maar ook een mooie cask strength unpeated vind ik heerlijk.
Hoop veel op te steken en zal mij de eerste tijd wat gaan inlezen.
Groet,
Peter
1 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- defeatless
- Moderator

Re: Nieuwe binnenkomer
Hoi Welkom!
Gelijk tip nr. 1
Leg whisky's NOOIT weg.
Zet ze weg.
Het hoge alcoholpercentage tast de kurk aan, dat wil je dus juist niet.
Verder is hier op het forum heel veel info te vinden hoor!
En stel gerust je vragen, we helpen iedereen graag.
Gelijk tip nr. 1
Leg whisky's NOOIT weg.
Zet ze weg.
Het hoge alcoholpercentage tast de kurk aan, dat wil je dus juist niet.
Verder is hier op het forum heel veel info te vinden hoor!
En stel gerust je vragen, we helpen iedereen graag.
1 x
- squaadgras
- Forum goeroe

- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Welkom Peter
, bijna 50 dan besef je natuurlijk dat je nog heel veel leuke dingen moet ontdekken 
, bijna 50 dan besef je natuurlijk dat je nog heel veel leuke dingen moet ontdekken
1 x
- squaadgras
- Forum goeroe

hoogheid2015 schreef:Welkom Peter, bijna 50 dan besef je natuurlijk dat je nog heel veel leuke dingen moet ontdekken
Je bent toch wel lekker bezig met ontdekken lately.. Zoveel heb jij niet meer te gaan op dat tempo
0 x
2 ∞ & →
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

squaadgras schreef:hoogheid2015 schreef:Welkom Peter, bijna 50 dan besef je natuurlijk dat je nog heel veel leuke dingen moet ontdekken
Je bent toch wel lekker bezig met ontdekken lately.. Zoveel heb jij niet meer te gaan op dat tempo!
guilty
. , maar het tempo waar jij in gaat Sören daar kan bijna niemand aan tippen.
1 x
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”