Voorstellen.
Voorstellen.
Hallo, ik ben al een tijdje een whisky liefhebber heb wel nog niet zoveel ervaring. Al verzamel ik
ik wel al een paar flessen. Om te drinken moeten wel zeggen dat ik wel een dat ik wel al een paar merken geproefd heb. Talisker, oban, glenrothes, benriach, highland park 12, Jura. En nog wel een paar andere.
Mijn verzameling bestaat nu
Glenmorganie milsean
Kilchoman 10th anniversary
Ledaig 18
Wolfburn single malt
Ordha 21yo rare cask reserves (blended)
Al lust ik wel al eens een goede bourbon.
Ik probeer een verzameling aan te leggen van goeie en mooie limited release die niet te duur zijn.
Dus mensen die tips of aanraders weten laat het me aub weten.
Mvg
ik wel al een paar flessen. Om te drinken moeten wel zeggen dat ik wel een dat ik wel al een paar merken geproefd heb. Talisker, oban, glenrothes, benriach, highland park 12, Jura. En nog wel een paar andere.
Mijn verzameling bestaat nu
Glenmorganie milsean
Kilchoman 10th anniversary
Ledaig 18
Wolfburn single malt
Ordha 21yo rare cask reserves (blended)
Al lust ik wel al eens een goede bourbon.
Ik probeer een verzameling aan te leggen van goeie en mooie limited release die niet te duur zijn.
Dus mensen die tips of aanraders weten laat het me aub weten.
Mvg
Laatst gewijzigd door Gerber op 28 Apr 2016, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Re: Voorstellen.
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Welkom
, en als je wat wil verzamelen wat niet al te duur is, erg lekker is en een leuke uitdaging om compleet te krijgen zou je aan de Aberlour A'bunadh kunnen beginnen, ze zijn nu bij batch 55, dus kan je nog op zoek naar de eerste 54 batches 
, en als je wat wil verzamelen wat niet al te duur is, erg lekker is en een leuke uitdaging om compleet te krijgen zou je aan de Aberlour A'bunadh kunnen beginnen, ze zijn nu bij batch 55, dus kan je nog op zoek naar de eerste 54 batches 
0 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
welkom,
Kilkerran Work in progress is ook nog te doen voor het verzamelen en bestaat uit slechts 10 flessen
Kilkerran Work in progress is ook nog te doen voor het verzamelen en bestaat uit slechts 10 flessen

0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”