Dag mensen!
Dag mensen!
Dag mensen,
Ik ben Bert, 44 alweer en al jarenlang sluimerend liefhebber van whisky. Ik bezoek ieder jaar wel een whiskyfestival en in de kast heb ik meestal een paar standaardexpressies staan (old pulteney, talisker).
Sinds het laatste festival in maart is het latent aanwezige whiskyvirus aan de oppervlakte gekomen. Samen met een kameraad hebben we allebei een flesje Edradour 2006 van The Ultimate gekocht waarvan we daar al hadden geproefd, lekker hoor. Sindsdien heb ik mijn "whiskeykabinet" wat uitgebreid en ook een aantal flessen gekocht in het segment boven de standaardexpressies.
Ik denk dat het de hoogste tijd is om een verzamelingetje op te bouwen, voordat je het weet is alles onbetaalbaar geworden... Ik weet nog dat ik de caol ila uit '84 van the ultimate ook erg lekker vond, maar zag dat deze inmiddels al meer dan 300 euro kost. Als je het zo bekijkt was het wel mooi geweest als het virus me 10 jaar eerder te pakken had gekregen.
prachtig forum is dit trouwens.
Groet,
Bert
Ik ben Bert, 44 alweer en al jarenlang sluimerend liefhebber van whisky. Ik bezoek ieder jaar wel een whiskyfestival en in de kast heb ik meestal een paar standaardexpressies staan (old pulteney, talisker).
Sinds het laatste festival in maart is het latent aanwezige whiskyvirus aan de oppervlakte gekomen. Samen met een kameraad hebben we allebei een flesje Edradour 2006 van The Ultimate gekocht waarvan we daar al hadden geproefd, lekker hoor. Sindsdien heb ik mijn "whiskeykabinet" wat uitgebreid en ook een aantal flessen gekocht in het segment boven de standaardexpressies.
Ik denk dat het de hoogste tijd is om een verzamelingetje op te bouwen, voordat je het weet is alles onbetaalbaar geworden... Ik weet nog dat ik de caol ila uit '84 van the ultimate ook erg lekker vond, maar zag dat deze inmiddels al meer dan 300 euro kost. Als je het zo bekijkt was het wel mooi geweest als het virus me 10 jaar eerder te pakken had gekregen.
prachtig forum is dit trouwens.
Groet,
Bert
1 x
Re: Dag mensen!
welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Welkom Bert
Gelukkig komen er ook nog steeds goeie en betaalbare nieuwe whisky's op de markt.
Gelukkig komen er ook nog steeds goeie en betaalbare nieuwe whisky's op de markt.
0 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Kijk eens aan, al een goed advies om een drammetje te nemen en een gerusstelling dat er nog genoeg mooie whisky's te krijgen zijn. Het komt vast helemaal goed hier!
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Welkom Bert. Yep, je hebt inderdaad gelijk, vroeger was het betaalbaarder. Maar misschien maakt het nu des te meer een leuke hobby om op zoek te gaan naar de fles die betaalbaar is en waarvan de inhoud je erg zal bekoren. Waar mogelijk kan het forum je daar bij helpen.
Veel plezier gewenst!
Veel plezier gewenst!
0 x
Affirmanti incumbit probatio
- squaadgras
- Forum goeroe

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”