nieuwe liefhebber!
nieuwe liefhebber!
Beste forumleden,
Mijn naam is Ruud van Fessem, 30, geboren te Tilburg, woont in Friesland.
Ik drink sinds een jaar of 10 whisky maar ben me pas sinds een jaar of 2-3 echt gaan verdiepen in de kwaliteitswhisky's en verschillende soorten en smaken. ik ben fan van scotch, nog geen ervaring met bourbon en japanners. Ik ben nu mijn smaak aan het ontwikkelen. Zo heb ik ontdekt nog lang niet klaar te zijn voor erg rokerige whisky's, turf is helemaal niet aan mij besteed. Ik heb inmiddels wat beurzen bezocht, en probeer steeds oudere flessen aan te schaffen.
Ik kom op dit forum om mijn kennis uit te breiden, en ben sinds kort ook geïnteresseerd in het verzamelen van whisky.
Wat ik lekker vind; zacht, kruidig, middel tot lange afdronk, ik heb goede ervaringen met onderstaande flessen;
glenfiddich 18, aberlour 15, balvenie carribean cask + double wood, glenrothes select reserve, amrut fusion, glenlivet 15, Dalmore 12
Reacties en tips zijn welkom!
Groet, Ruud
Mijn naam is Ruud van Fessem, 30, geboren te Tilburg, woont in Friesland.
Ik drink sinds een jaar of 10 whisky maar ben me pas sinds een jaar of 2-3 echt gaan verdiepen in de kwaliteitswhisky's en verschillende soorten en smaken. ik ben fan van scotch, nog geen ervaring met bourbon en japanners. Ik ben nu mijn smaak aan het ontwikkelen. Zo heb ik ontdekt nog lang niet klaar te zijn voor erg rokerige whisky's, turf is helemaal niet aan mij besteed. Ik heb inmiddels wat beurzen bezocht, en probeer steeds oudere flessen aan te schaffen.
Ik kom op dit forum om mijn kennis uit te breiden, en ben sinds kort ook geïnteresseerd in het verzamelen van whisky.
Wat ik lekker vind; zacht, kruidig, middel tot lange afdronk, ik heb goede ervaringen met onderstaande flessen;
glenfiddich 18, aberlour 15, balvenie carribean cask + double wood, glenrothes select reserve, amrut fusion, glenlivet 15, Dalmore 12
Reacties en tips zijn welkom!
Groet, Ruud
1 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Re: nieuwe liefhebber!
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- defeatless
- Moderator

Re: nieuwe liefhebber!
welkom, leuke flesjes die je noemt... maar er is nog veeeel meer te ontdekken
0 x
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

- caskstrength
- Forum goeroe

- squaadgras