even voorstellen

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
jbossuyt
Actief lid
Actief lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 Feb 2016, 16:52
Contact:

even voorstellen

Ongelezen berichtdoor jbossuyt » 10 Feb 2016, 11:34

Hey,

Ik ben Jurgen. Lid van de lichterveldse whiskyclub whiskypedia en me meer een meer aan het verdiepen in de whiskywereld die behoorlijk uitgebreid en soms complex is. Ik hoop dan ook mijn kennis uit te breiden en pareltjes te ontdekken.

Voor de club verzorg ik op regelmatige basis een bijhorende hapje voor een tasting. ik zal dan ook proberen deze recepten te posten.

tot slot heb ik me ook voorgenomen dit jaar te starten met een collectie. Voorkeur gaat uit naar beperkte reeksen (bv arran devil's bowl reeks, highlandpark valhalla reeks,... en betaalbare éénmalige bottelingen zoals bv. glenrothes john ramsey, ardbeg galileo,...

veel ruilmateriaal heb ik nog niet maar daar wordt aan gewerkt.

Indien nog vragen shoot...
0 x

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 10 Feb 2016, 11:36

Welkom
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Gebruikersavatar
Stormbringer
Senior
Senior
Berichten: 246
Lid geworden op: 02 Dec 2015, 23:10
Locatie: Elsloo (L)
Contact:

Re: even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Stormbringer » 10 Feb 2016, 11:54

Welkom! :Slainte
0 x

Gebruikersavatar
Rozenbankje
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1026
Lid geworden op: 02 Jun 2015, 23:03

Re: even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Rozenbankje » 10 Feb 2016, 11:58

Welkom
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3109
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 10 Feb 2016, 12:26

Welkom!
0 x

Gebruikersavatar
Freddy
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1227
Lid geworden op: 18 Nov 2014, 21:17
Locatie: Fryslân
Contact:

Re: even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Freddy » 10 Feb 2016, 12:53

Welkom Jurgen :goedgedaan
Veel plezier hier!
0 x
Afbeelding

Ruil of verkoop samples van mijn open flessen behoort altijd tot de mogelijkheid.

Gebruikersavatar
brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 Nov 2015, 11:32
Locatie: West vlaanderen

Re: even voorstellen

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 10 Feb 2016, 14:32

Ow leuk een streekgenoot :Bye ik woon in torhout :bigsmile wist niet dat er een whiskyclub is in lichtervelde bestaan jullie al lang ? Veel plezier op het forum :hoedaf
0 x

jbossuyt
Actief lid
Actief lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 Feb 2016, 16:52
Contact:

Re: even voorstellen

Ongelezen berichtdoor jbossuyt » 10 Feb 2016, 14:42

hey,

inderdaad. ben zelf van lichtervelde oorspronkelijk maar blijven hangen in gent.

we zijn begonnen aan ons vierde jaar. http://www.whiskypedia8810.com

we zijn met 33 leden. Momenteel is er wel een wachtlijst.
1 x

jbossuyt
Actief lid
Actief lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 Feb 2016, 16:52
Contact:

Re: even voorstellen

Ongelezen berichtdoor jbossuyt » 10 Feb 2016, 14:53

Zelf veel bezig met whisky?

brechtvds schreef:Ow leuk een streekgenoot :Bye ik woon in torhout :bigsmile wist niet dat er een whiskyclub is in lichtervelde bestaan jullie al lang ? Veel plezier op het forum :hoedaf
0 x

Gebruikersavatar
brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 Nov 2015, 11:32
Locatie: West vlaanderen

Re: even voorstellen

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 10 Feb 2016, 15:04

jbossuyt schreef:Zelf veel bezig met whisky?

brechtvds schreef:Ow leuk een streekgenoot ik woon in torhout wist niet dat er een whiskyclub is in lichtervelde bestaan jullie al lang ? Veel plezier op het forum


24/7 ben ik bezig met whisky hahah , ben al +- 3jaar bezig met whisky en zit al ongeveer2 jaar in de wwc (wicked whisky compagnie) normaal als alles volgens plan gaat brengen we dit jaar onze wwc bottle uit :hoera
:bigsmile :bigsmile
0 x

Gebruikersavatar
Defdada
Actief lid
Actief lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 Jan 2016, 15:43

Re: even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Defdada » 10 Feb 2016, 17:43

Welkom !
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Nino » 10 Feb 2016, 18:12

Welkom
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3044
Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
Locatie: Breda

Re: even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Dre » 10 Feb 2016, 18:32

Welkom!
0 x

Gebruikersavatar
gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1729
Lid geworden op: 06 Sep 2014, 21:32

Re: even voorstellen

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 10 Feb 2016, 19:20

welkom, kijk uit naar de recepten :goedgedaan
0 x

Gebruikersavatar
caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3542
Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46

Re: even voorstellen

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 10 Feb 2016, 19:24

Welkom! Zijn je hapjes bereid met whisky? Verder veel plezier hier op het forum!
0 x
Affirmanti incumbit probatio


Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten