even voorstellen
even voorstellen
Hey,
Ik ben Jurgen. Lid van de lichterveldse whiskyclub whiskypedia en me meer een meer aan het verdiepen in de whiskywereld die behoorlijk uitgebreid en soms complex is. Ik hoop dan ook mijn kennis uit te breiden en pareltjes te ontdekken.
Voor de club verzorg ik op regelmatige basis een bijhorende hapje voor een tasting. ik zal dan ook proberen deze recepten te posten.
tot slot heb ik me ook voorgenomen dit jaar te starten met een collectie. Voorkeur gaat uit naar beperkte reeksen (bv arran devil's bowl reeks, highlandpark valhalla reeks,... en betaalbare éénmalige bottelingen zoals bv. glenrothes john ramsey, ardbeg galileo,...
veel ruilmateriaal heb ik nog niet maar daar wordt aan gewerkt.
Indien nog vragen shoot...
Ik ben Jurgen. Lid van de lichterveldse whiskyclub whiskypedia en me meer een meer aan het verdiepen in de whiskywereld die behoorlijk uitgebreid en soms complex is. Ik hoop dan ook mijn kennis uit te breiden en pareltjes te ontdekken.
Voor de club verzorg ik op regelmatige basis een bijhorende hapje voor een tasting. ik zal dan ook proberen deze recepten te posten.
tot slot heb ik me ook voorgenomen dit jaar te starten met een collectie. Voorkeur gaat uit naar beperkte reeksen (bv arran devil's bowl reeks, highlandpark valhalla reeks,... en betaalbare éénmalige bottelingen zoals bv. glenrothes john ramsey, ardbeg galileo,...
veel ruilmateriaal heb ik nog niet maar daar wordt aan gewerkt.
Indien nog vragen shoot...
0 x
Re: even voorstellen
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Stormbringer
- Senior

- Berichten: 246
- Lid geworden op: 02 Dec 2015, 23:10
- Locatie: Elsloo (L)
- Contact:
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1026
- Lid geworden op: 02 Jun 2015, 23:03
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1227
- Lid geworden op: 18 Nov 2014, 21:17
- Locatie: Fryslân
- Contact:
Re: even voorstellen
Ow leuk een streekgenoot
ik woon in torhout
wist niet dat er een whiskyclub is in lichtervelde bestaan jullie al lang ? Veel plezier op het forum 
ik woon in torhout
wist niet dat er een whiskyclub is in lichtervelde bestaan jullie al lang ? Veel plezier op het forum 
0 x
Re: even voorstellen
hey,
inderdaad. ben zelf van lichtervelde oorspronkelijk maar blijven hangen in gent.
we zijn begonnen aan ons vierde jaar. http://www.whiskypedia8810.com
we zijn met 33 leden. Momenteel is er wel een wachtlijst.
inderdaad. ben zelf van lichtervelde oorspronkelijk maar blijven hangen in gent.
we zijn begonnen aan ons vierde jaar. http://www.whiskypedia8810.com
we zijn met 33 leden. Momenteel is er wel een wachtlijst.
1 x
Re: even voorstellen
Zelf veel bezig met whisky?
brechtvds schreef:Ow leuk een streekgenootik woon in torhout
wist niet dat er een whiskyclub is in lichtervelde bestaan jullie al lang ? Veel plezier op het forum
0 x
Re: even voorstellen
jbossuyt schreef:Zelf veel bezig met whisky?brechtvds schreef:Ow leuk een streekgenoot ik woon in torhout wist niet dat er een whiskyclub is in lichtervelde bestaan jullie al lang ? Veel plezier op het forum
24/7 ben ik bezig met whisky hahah , ben al +- 3jaar bezig met whisky en zit al ongeveer2 jaar in de wwc (wicked whisky compagnie) normaal als alles volgens plan gaat brengen we dit jaar onze wwc bottle uit

0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1729
- Lid geworden op: 06 Sep 2014, 21:32
- caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: even voorstellen
Welkom! Zijn je hapjes bereid met whisky? Verder veel plezier hier op het forum!
0 x
Affirmanti incumbit probatio
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten



