Aangenaam!
Aangenaam!
Math ur coinneachadh!
Mijn naam is Steve(n), 26 jaar en ben sinds een tijd whisky aan het drinken. De eerste fles die ik gekocht heb was een normale Famous Grouse, de laatste die ik gekocht heb is een Yamazaki Sherry Cask 2012, welke nog dicht in de verpakking zit. Daartussen van alles geprobeerd, waarbij ik niet een sterke voorkeur heb voor bijvoorbeeld een speyside of islay, het ligt aan het moment.
De liefde voor het levenswater is gegroeid in de 8 jaar dat ik bij Gall & Gall heb gewerkt. Ik ben hier al een klein tijdje 'actief', wat wil zeggen dat ik vooral interessante dingen las. Nu ik ook van mijn passie mijn werk wil gaan maken, wil ik wat actiever gaan worden. In mijn huidige werk ben ik webmaster en in mijn vrije tijd drink ik uiteraard graag whisky met vrienden (of alleen), onder het genot van een hapje en muziek. Binnenkort ga ik met oud-collega's een reis maken door een deel van Schotland en wat mooie distilleerderijen bezoeken.
Voor vragen of een babbeltje, schroom niet!
Slàinte mhath!
Mijn naam is Steve(n), 26 jaar en ben sinds een tijd whisky aan het drinken. De eerste fles die ik gekocht heb was een normale Famous Grouse, de laatste die ik gekocht heb is een Yamazaki Sherry Cask 2012, welke nog dicht in de verpakking zit. Daartussen van alles geprobeerd, waarbij ik niet een sterke voorkeur heb voor bijvoorbeeld een speyside of islay, het ligt aan het moment.
De liefde voor het levenswater is gegroeid in de 8 jaar dat ik bij Gall & Gall heb gewerkt. Ik ben hier al een klein tijdje 'actief', wat wil zeggen dat ik vooral interessante dingen las. Nu ik ook van mijn passie mijn werk wil gaan maken, wil ik wat actiever gaan worden. In mijn huidige werk ben ik webmaster en in mijn vrije tijd drink ik uiteraard graag whisky met vrienden (of alleen), onder het genot van een hapje en muziek. Binnenkort ga ik met oud-collega's een reis maken door een deel van Schotland en wat mooie distilleerderijen bezoeken.
Voor vragen of een babbeltje, schroom niet!
Slàinte mhath!
0 x
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Re: Aangenaam!
Welkom 
0 x
Mijn youtube kanaal met vanaf 2016 elke week een whiskyreview:
https://www.youtube.com/channel/UCJbOlX ... fn07AHioNA

https://www.youtube.com/channel/UCJbOlX ... fn07AHioNA

Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

-
Stephandebeen
- Actief lid

-
Banton1977
- Senior

- caskstrength
- Forum goeroe

thijs100 schreef:Welkom Steve! Je maakt me nieuwsgierig: wat voor een werk zou je willen doen?
+1
Welkom, je verhaal komt heel enthousiast over, dus keep on going!
0 x
Affirmanti incumbit probatio
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”