Beginnende whiskey verzamelaar
-
Dennisvanderaa
- Actief lid

Beginnende whiskey verzamelaar
Hoi
Ik ben dennis alvast aangenaam kennis te maken met iedereen hierzo op het whiskeyforum.
Mijn interesses in Whiskey is zeer groot en drink graag ook een borreltje echter ben ik nu meer bezig met het verzamelen van whiskeys en dan niet een bepaalde label maar gewoonweg verschillende whiskeys voor mijn verzameling. Nu vraag ik ook nog wel Wat tips van de in en outs waar je op moet Letten voor een Whiskey in je verzameling en wie weet hoor ik hier nog goede tips
Alvast bedankt voor jullie reacties
Met vriendelijke groet
Dennis
Ik ben dennis alvast aangenaam kennis te maken met iedereen hierzo op het whiskeyforum.
Mijn interesses in Whiskey is zeer groot en drink graag ook een borreltje echter ben ik nu meer bezig met het verzamelen van whiskeys en dan niet een bepaalde label maar gewoonweg verschillende whiskeys voor mijn verzameling. Nu vraag ik ook nog wel Wat tips van de in en outs waar je op moet Letten voor een Whiskey in je verzameling en wie weet hoor ik hier nog goede tips
Alvast bedankt voor jullie reacties
Met vriendelijke groet
Dennis
0 x
Re: Beginnende whiskey verzamelaar
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- caskstrength
- Forum goeroe

- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Welkom Dennis,
Begin met whisky te kopen/verzamelen die je lekker vindt, hoe weet je wat je lekker vind proeven proeven proeven
Begin met whisky te kopen/verzamelen die je lekker vindt, hoe weet je wat je lekker vind proeven proeven proeven

0 x
Welkom Dennis,
Vraag je eerst af wat het doel is van je verzameling. Zie je het als investering of wil je een mooi kabinet samenstellen om te drinken? Het doel zal je aankoop sterk bepalen.
Ik adviseer je eerst de drank beter te leren kennen. Heb je een favoriet smaakprofiel? En hoe ver strekt je kennis al?
Veel plezier er mee!
Vraag je eerst af wat het doel is van je verzameling. Zie je het als investering of wil je een mooi kabinet samenstellen om te drinken? Het doel zal je aankoop sterk bepalen.
Ik adviseer je eerst de drank beter te leren kennen. Heb je een favoriet smaakprofiel? En hoe ver strekt je kennis al?
Veel plezier er mee!
0 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Welkom en succes met de verzameling!
0 x
Mijn youtube kanaal met vanaf 2016 elke week een whiskyreview:
https://www.youtube.com/channel/UCJbOlX ... fn07AHioNA

https://www.youtube.com/channel/UCJbOlX ... fn07AHioNA

Welkom 

0 x
"Alcohol may be man's worst enemy, but the bible says love your enemy". - Frank Sinatra
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”