Mijn naam is Timon, bijna 20 jaar oud en wonend in Groningen.
Sinds ongeveer een jaar drink ik regelmatig een glaasje whisky en is mijn liefhebberij voor deze drank gegroeid. Ooit begonnen met een flesje famous grouse, niks mis mee, maar het smaakte naar meer. Toen een fles William Lawson's aangeschaft..
Nu een jaartje verder staan er naast deze flessen nog een fles Oban 14, Coal Ila 12, Bowmore 12, JW black, smokehead en een Ballentines finest in de kast. Deze laatste vind ik niet te pruimen.
Ik heb een tijdje getwijfeld om me aan te melden, ik ben jong en wat voor mij misschien nu de hoogst haalbare whisky is, kan voor jullie niet eens als slobberwhisky door, maar toch wil ik graag meer leren en ontdekken op dit gebied. We zijn allemaal ergens begonnen, toch?
Zoals jullie wel zien ben ik helemaal weg van rokerige whisky, heerlijk! Ik zou nu graag wat anders gaan proberen (cherry bijvoorbeeld) en hoop dat ik een goede keus kan maken en kan leren verschillen te onderscheiden.
Verder nog over mezelf, ik heb nog twee andere (te dure) hobby's, namelijk fotografie en aquaristiek. Studeer verpleegkunde en vindt dit nogsteeds erg leuk.