Ik denk al een tijdje om een whisky subscription box te gaan aanbieden. De bedoeling zou zijn dat liefhebbers zich dan kunnen inschrijven op de website en bv maandelijks een 4-tal kleine flesjes ontvangen met een aantal whisky's. Niet de whisky die je om de hoek kan kopen, maar whisky die de liefhebber wel zou apprecieren. Geleverd met wat informatie en tasting notes bv. Ik vind het namelijk een probleem dat ik onmiddellijk een volledige dure fles moet kopen om dan te constateren dat het niet echt mijn ding is. Het lijkt of ik op die manier verstopt ben wat al dat lekkers. Er is zoveel op de markt maar door een relatief beperkt budget kunnen we niet 'breder' genieten. Er zijn natuurlijk whisky clubs die een meerwaarde hebben, maar dat lukt niet altijd met onze drukke job, gezinsleven of afstand. Het is een ideetje, niet meer dan dat.
Ben wel benieuwd of jullie dit leuk zouden vinden of mss vinden jullie het maar niks. Gooi het er uit, liefst constructief zodat ik er wat mee kan. Wat zou jullie budget zijn voor zo'n subscription? Laat maar horen