even voorstellen
even voorstellen
Goedemiddag,
Ik ben Herman, "schuilnaam" sch@ker.
Ben tien jaar geleden langzaam liefhebber geworden van whisky.
Heb ook al een mooie verzameling, van alles wat, opgebouwd. Zitten enkele "grote" jongens tussen, die in de loop van de tijd groot zijn geworden, want zo niet gekocht, althans de prijzen lagen toen beduidend anders.
Heb zo'n 20-30 flessen openstaan.
Koop voornamelijk whisky om van te genieten, soms alleen, soms met vrienden. Heel soms koop ik een fles, die niet open gaat....
Kan niet zeggen dat 1 type whisky mijn voorkeur heeft. Dit blijkt aan verandering onderhevig. Het lijkt dat mijn stemming hier ook veel mee te maken heeft.
Jarenlang hadden whisky's met een duidelijk turf karakter mijn voorkeur, alsook die, welke niet op speciale vaten (rum, wijn etc) hadden gelegen. De laatste ander halfjaar zijn enkele Japanners bij mij binnen gekomen, die ik heerlijk vind.
Je zou kunnen zeggen dat ik de iets zoetere, vanille-achtige types meer ga waarderen.
Voorlopig blijf ik maar even op deze lijn zitten. Al gaat een mooie Ardbeg er natuurlijk altijd wel in.
Mogelijk dat ik t.z.t ook enkele flessen uit mijn verzameling op deze site zet. Heb inmiddels wel een heerlijke Yamazaki op de kop getikt voor een redelijke prijs.
Dit forum was mij onbekend. Ik werd er op geattendeerd door iemand met wie ik enkele flessen heb geruild. En door dit forum ben ik ook weer tegen een voor mij nieuwe site (Whiskybase) aangelopen.
Mijn ontwikkeling staat niet stil en dat blijft hopelijk nog jaren zo.
Wel dat was ie wat mij betreft.
Alle lezers en lezeressen nog een mooi weekend gewenst!
Hartelijke groeten,
Herman
Ik ben Herman, "schuilnaam" sch@ker.
Ben tien jaar geleden langzaam liefhebber geworden van whisky.
Heb ook al een mooie verzameling, van alles wat, opgebouwd. Zitten enkele "grote" jongens tussen, die in de loop van de tijd groot zijn geworden, want zo niet gekocht, althans de prijzen lagen toen beduidend anders.
Heb zo'n 20-30 flessen openstaan.
Koop voornamelijk whisky om van te genieten, soms alleen, soms met vrienden. Heel soms koop ik een fles, die niet open gaat....
Kan niet zeggen dat 1 type whisky mijn voorkeur heeft. Dit blijkt aan verandering onderhevig. Het lijkt dat mijn stemming hier ook veel mee te maken heeft.
Jarenlang hadden whisky's met een duidelijk turf karakter mijn voorkeur, alsook die, welke niet op speciale vaten (rum, wijn etc) hadden gelegen. De laatste ander halfjaar zijn enkele Japanners bij mij binnen gekomen, die ik heerlijk vind.
Je zou kunnen zeggen dat ik de iets zoetere, vanille-achtige types meer ga waarderen.
Voorlopig blijf ik maar even op deze lijn zitten. Al gaat een mooie Ardbeg er natuurlijk altijd wel in.
Mogelijk dat ik t.z.t ook enkele flessen uit mijn verzameling op deze site zet. Heb inmiddels wel een heerlijke Yamazaki op de kop getikt voor een redelijke prijs.
Dit forum was mij onbekend. Ik werd er op geattendeerd door iemand met wie ik enkele flessen heb geruild. En door dit forum ben ik ook weer tegen een voor mij nieuwe site (Whiskybase) aangelopen.
Mijn ontwikkeling staat niet stil en dat blijft hopelijk nog jaren zo.
Wel dat was ie wat mij betreft.
Alle lezers en lezeressen nog een mooi weekend gewenst!
Hartelijke groeten,
Herman
0 x
Re: even voorstellen
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
mooi verhaal zo zien we dat graag
Welkom hier en veel plezier met whiskyzaken op deze plek
Welkom hier en veel plezier met whiskyzaken op deze plek
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Mooi verhaal Herman, leuk om te lezen dat je langzaam je weg vindt op dit forum! 

0 x
2 ∞ & →
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

- defeatless
- Moderator

Hoi Herman!
Welkom op het forum! Het leuke is dat we hier ook heel veel samples delen, tegen iets boven kostprijs, dus als je eens wat nieuws wilt proberen is de sample aanbod hoek een goede plek!
Even stijlloos reclame maken voor de sampleverkopers
Welkom op het forum! Het leuke is dat we hier ook heel veel samples delen, tegen iets boven kostprijs, dus als je eens wat nieuws wilt proberen is de sample aanbod hoek een goede plek!
Even stijlloos reclame maken voor de sampleverkopers
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”