Steve Kroft and Bob Simon report on the Scottish Island of Islay, home to some of the world's premium single-malt scotch whiskies.
Bekijk ook vooral de 'related videos'. Allemaal vrij Amerikaans, maar dat is logisch.
Steve Kroft and Bob Simon report on the Scottish Island of Islay, home to some of the world's premium single-malt scotch whiskies.

squaadgras schreef:Interessant, meteen aangezet.. simultaan met de Tour, drammetje erbij!
Versterkt de wil om zelf ook eens naar Schotland te hoppen alleen maar meer..

thijs100 schreef:squaadgras schreef:Interessant, meteen aangezet.. simultaan met de Tour, drammetje erbij!
Versterkt de wil om zelf ook eens naar Schotland te hoppen alleen maar meer..
Ik kan het alleen maar aanradenOok leuk voor een lang weekend weg met vrouw/vriendin/vrienden. Ik heb het al vaker gezegd, maar via Flybe kan je vanaf Schiphol heel mooi naar Inverness vliegen. Zit je meteen middenin whiskyland. Als je vliegt op Edinburgh/Glasgow zit je een stuk lager.
Check deze blog post eens. Voorbeeldje van wat je met het geld dat je uitspaart als je een dure fles whisky laat staan
squaadgras schreef:Heb in januari vakantie (seizoensgebonden werk.. OLA!), beetje koud, druil & nat, maar dat is eigenlijk wel weer perfect om een 'Whisky'-reisje te maken. Krijg je het warm van, nietwaar.

thijs100 schreef:Aan de andere kant, afgelopen mei lag Dufftown onder een pak sneeuw tijdens het Spirit of Speyside Festival.

/ Mijn Website met mijn Distillery Visitshfos schreef:Ik kwam laatst deze tegen en zag hem hier nog niet tussen staan.Steve Kroft and Bob Simon report on the Scottish Island of Islay, home to some of the world's premium single-malt scotch whiskies.
Bekijk ook vooral de 'related videos'. Allemaal vrij Amerikaans, maar dat is logisch.

Peter87 schreef:Nee ik krijg ook gewoon een soort hoofdpagina van CBS 60 Minutes.
Misschien omdat we het met een telefoon doen?
Terug naar “Boek- en filmbesprekingen en (whisky)taalkundige zaken”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten