The Whisky Kitchen, Sheila McConachie & Graham Harvey

Als er iemand ervaring heeft met of vragen over een whiskyboek of film dan is dat voor iedereen interessant.
Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8302
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

The Whisky Kitchen, Sheila McConachie & Graham Harvey

Ongelezen berichtdoor Piet » 24 Mar 2010, 19:41

De beide auteurs van dit boek, Sheila McConachie & Graham Harvey, staan ook in onze lijst van Whiskyschrijvers (whisky writers) wereldwijd, inclusief de link.

Gezien het feit dat er ook een aantal voorbeelden van recepturen staat haal ik de website hier even aan:
The Whisky Kitchen, Sheila McConachie & Graham Harvey.

Over het boek kan ik helaas nog niets vertellen omdat ik dat niet gelezen noch in mijn bezit heb.
Maar het is een begin.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat in de Zen-tuin.

Gebruikersavatar
laddie teun
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 703
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 11:19

Re: The Whisky Kitchen, Sheila McConachie & Graham Harvey

Ongelezen berichtdoor laddie teun » 24 Mar 2010, 20:29

Ik heb het boek wel. Kan het iedereen aanraden die geinteresseerd is om whisky en eten te combineren. Daadwerkelijk koken met whisky. Er staan echt talloze recepten in en deelrecepten (sauzen bijvoorbeeld). Allen zeer helder uitgelegd zodat het ook zelfs voor mij goed te doen is (en ik ben alles behalve een keukenprinses).
Kopen en koken zou ik zeggen. Heeft bij ons al tot menig smakelijk (en gezellig) whisky diner geleid!
0 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel

Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com

Gebruikersavatar
macoffringa
Whiskyschrijver
Whiskyschrijver
Berichten: 882
Lid geworden op: 17 Aug 2009, 09:05
Locatie: Like A Rolling Stone ...
Contact:

Re: The Whisky Kitchen, Sheila McConachie & Graham Harvey

Ongelezen berichtdoor macoffringa » 25 Mar 2010, 21:40

I agree with Teun.
Twee jaar geleden hebben Graham, Sheila, Becky en ik een gezamenlijke signeersessie gedaan bij Waterstones in Elgin.
Whisky Kitchen en A Taste of Whisky gebroederlijk naast elkaar. Boeken swappen en voor elkaar signeren was er natuurlijk ook bij. Hele leuke mensen met veel kennis over smaak en koken. Hun restaurant is een aanrader.

Cheers,
:schotland
0 x


Terug naar “Boek- en filmbesprekingen en (whisky)taalkundige zaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten