De Adem van de Tijger - Nieuw boek over Cachaça

Als er iemand ervaring heeft met of vragen over een whiskyboek of film dan is dat voor iedereen interessant.
semtex
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 792
Lid geworden op: 01 Mar 2011, 14:41
Locatie: Rotselaar
Contact:

De Adem van de Tijger - Nieuw boek over Cachaça

Ongelezen berichtdoor semtex » 30 Aug 2016, 11:07

Nadat eerder het boek 'Vrijheid en Whisky' verscheen, komt binnenkort van mijn hand het boek “De Adem van de Tijger”: het eerste boek in de Nederlandse taal over cachaça. Het boek behandelt de geschiedenis van deze Braziliaanse godendrank, evenals het productieproces, de verschillende soorten cachaça, een selectie van de twintig beste cachaçaproducenten, enzoverder.

Ditmaal heb ik er voor geopteerd om voor de gedeeltelijke préfinaciering van de druk- en opmaakkosten van het boek gebruik te maken van crowdfunding. Daar kan U vooraf intekenen op het boek. Of misschien opteert U voor de combinatie van een boek, samen met een lekkere fles cachaça – kwestie van theorie en praktijk op een aangename manier te combineren?

U vindt mijn project via volgende link : https://nl.ulule.com/boek-cachaca/

Ik hoop alvast dat U even de tijd neemt om de mogelijkheden te bekijken, en mijn project te steunen. Dat kan niet alleen door in te tekenen op het boek, maar ook door dit bericht op uw beurt door te sturen naar vrienden, familie, boekenliefhebbers en drinkebroers (M/V). En indien het boek u kan interesseren: intekenen maar, want indien de doelstellingen van de crowdfunding niet worden behaald wordt het project door Ulele stop gezet.


Alvast dank voor uw steun!
3 x

semtex
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 792
Lid geworden op: 01 Mar 2011, 14:41
Locatie: Rotselaar
Contact:

Re: De Adem van de Tijger - Nieuw boek over Cachaça

Ongelezen berichtdoor semtex » 30 Mar 2017, 14:33

Bespreking in Culinaire Ambiance van april 2017

scannen0010.jpg
scannen0010.jpg (437.32 KiB) 1687 keer bekeken


Via bol.com trouwens te koop vanaf 19.95 eur ipv 22 eur ;-)
1 x


Terug naar “Boek- en filmbesprekingen en (whisky)taalkundige zaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast