Piet schreef:En dat boek: Whisky Bible van Jim Murray. De meningen zijn zeer verdeeld maar ik zou het weggooien.
Ik vang wel, enne... gooi gelijk al je fictie-boeken ook (Dan Brown, Stephen King, etc...)

Piet schreef:En dat boek: Whisky Bible van Jim Murray. De meningen zijn zeer verdeeld maar ik zou het weggooien.

Piet schreef:Jim Murray schijnt iets met zwavel te hebben maar heeft daar nu kennelijk ook een persoonlijke strijd aan verbonden.
Hoewel het gaat om whisky met zwavel gaat het toch vooral om zijn ervaring en mening tentoongespreid in zijn (toch wel omstreden) boek. Vandaar dat ik dit hier plaats.
/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
Prachtig Edwin ! ...was actually due to an excessive flatulence problem. ....I didn’t really feel it was necessary to seek any information or alternative opinions as I’m a very busy man...
...I was just farting all the time during tasting sessions.
.....
He always used to fart during his masterclasses...

C C K schreef:Ah de whiskysponge! Erg grappige site en inderdaad Piet het is natuurlijk een grap. Het is een soort de Speld van de whiskywereld (of The Union News Network) en haast alle posts zijn erg grappig en steken goed de draak met sommige serieuze kanten van de whiskywereld.

C C K schreef:Ah de whiskysponge! Weet alleen niet wie erachter zit? En of dat bekend is?
Soundwave schreef: [...] Kleine gok wat de winnaar wordt?
Overall winnaar: Iets willekeurigs uit de Antique Collection van Buffalo Trace of een andere minder bekende bourbon of rye
Beste Schotse whisky: Ardbog, Highland Park 18yo of iets als JW Platinum label ofzo
PS niet mijn eigen mening overigens! [...]
@TheGlenmorangie on Twitter schreef:Glenmorangie Ealanta has been named World Whisky of the year by @whiskybiblejim describing it as "borderline perfection"

Tomcat schreef:Soundwave schreef: [...] Kleine gok wat de winnaar wordt?
Overall winnaar: Iets willekeurigs uit de Antique Collection van Buffalo Trace of een andere minder bekende bourbon of rye
Beste Schotse whisky: Ardbog, Highland Park 18yo of iets als JW Platinum label ofzo
PS niet mijn eigen mening overigens! [...]@TheGlenmorangie on Twitter schreef:Glenmorangie Ealanta has been named World Whisky of the year by @whiskybiblejim describing it as "borderline perfection"
Ik denk eigenlijk dat de uitkomst (97.5/100) weldegelijk jouw PS addresseert en mogelijk wel jouw mening is?
En inderdaad een bourbon as runner-up, William Larue Weller.
Whisky Intelligence: Glenmorangie Ealanta Tops The 2014 Whisky Bible
totalatool schreef:Interessant dat de winnaar van Jim 97.5 krijgt, van Serge 78 en van Ruben 89.

totalatool schreef:Ik realiseer me zojuist nog een kleine bombshell: Glenmorangie, was dat niet de eigenaar van Ardbeg?
edwinedje schreef:Piet schreef:Jim Murray schijnt iets met zwavel te hebben maar heeft daar nu kennelijk ook een persoonlijke strijd aan verbonden.
Hoewel het gaat om whisky met zwavel gaat het toch vooral om zijn ervaring en mening tentoongespreid in zijn (toch wel omstreden) boek. Vandaar dat ik dit hier plaats.
Erhm... jim-murray-sulphur-hatred-mystery-finally-solved
Gevonden via de Facebook Pagina van Glen Drammor in Purmerend....
Terug naar “Boek- en filmbesprekingen en (whisky)taalkundige zaken”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten