Boardwalk Empire

Als er iemand ervaring heeft met of vragen over een whiskyboek of film dan is dat voor iedereen interessant.
fien
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Boardwalk Empire

Ongelezen berichtdoor fien » 10 Jan 2012, 15:19

Zijn er hier nog meer Boardwalk Empire fans te vinden? Ik vind de serie i.i.g. helemaal geweldig. Hij is geschreven door de bedenker van The Soprano's. De serie gaat over het toeristen stadje Atlantic City tijdens de drooglegging.Amerika probeert het alcoholisme aan banden te leggen door alcohol te verbieden, maar hierdoor ontstaat juist een hele grote zwarte handel aan alcohol (zoals dat nu met xtc en cocaine gebeurd...). Zelfs de County treasurer gespeeld door de ijzersterke Steve Buscemi doet hier vrolijk aan mee en wordt er schatrijk van. ondertussen blijft de whisky rijkelijk vloeien!

0 x

xlrider
Actief lid
Actief lid

Re: Boardwalk Empire

Ongelezen berichtdoor xlrider » 10 Jan 2012, 20:07

Ben nu bezig seizoen 2 te volgen.

Is een goede reeks, maar ik vond seizoen 1 toch sterker.
0 x
Afbeelding

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 11 Jan 2012, 08:29

fien schreef:Zijn er hier nog meer Boardwalk Empire fans te vinden?

Jep, zie enkele eerdere berichten 8-) Ik het seizoen 1 en 2 gezien. Heftig / verrassend einde van seizoen 2. Nu wachten op een volgend seizoen...
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Valon
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Valon » 14 Jan 2012, 13:06

Veel kwaliteit is er niet op de televisie, dus toen iemand mij aansprak over deze serie heb ik de eerste aflevering op Ned 3 gekeken. Vervolgens seizoen 1 geleend en er echt van genoten.

Opvallend eigenlijk dat ik wel een televisie in huis heb, maar buiten 'voetbal international' dat ding eigenlijk nooit aan heb staan... :lol:
0 x

Terug naar “Boek- en filmbesprekingen en (whisky)taalkundige zaken”