Whisky Fair Bad Homburg - 21 & 22 september 2024

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
whisky-tastings
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Whisky Fair Bad Homburg - 21 & 22 september 2024

Ongelezen berichtdoor whisky-tastings » 08 Aug 2024, 14:55

Misschien zijn er ook Forum leden geïnteresseerd in dit vrij nieuwe festival (dit jaar 2e editie), van de zelfde organisatie als het festival in Limburg a/d Lahn. De opzet is ook vrij vergelijkbaar met dat festival, maar het is alleen (nog) een stuk kleiner, met minder standhouders (veel dezelfde als Limburg, met flink aandeel Old & Rare) maar nog steeds eens paar 1000 open flessen schat ik. Daar zal nog steeds meer wat je wil proeven tussen staan dan wat je kan proeven, denk ik zo :D

Maar het is ook een stuk rustiger qua bezoekersaantallen. En dat is voor standhouders niet zo fijn misschien, maar voor je als bezoekers wel! Hier is nog ruim de tijd om met standhouders en andere bezoekers over whisky te praten. En even gaan zitten is geen probleem. En de hotels hebben nog normale prijzen....dat is een klein uurtje verder reizen (het ligt iets boven Frankfurt) wel waard.

Iedereen die er vorig jaar was op de eerste editie, was positief tot enthousiast. Voor de relatief beginnende whiskydrinken heeft het denk ik geen zin om te gaan, die kan in NL genoeg vinden aan festivals. Maar vooral voor de meer ervaren liefhebbers die al veel festivals hebben bezocht, en bv naar het Dutch Whisky Festival of de Whiskybase Gathering gingen, is dit zeker een prima alternatief voor in het najaar.

https://whiskyfair.de/bad-homburg/
1 x

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”