Na lange tijd weer eens een festival bezoeken, looking forward!
bwc schreef:Wij staan er met een stand.
Dus voor de mensen met interesse kom eens lang bij de Brugse Whisky Company
Sander79 schreef:Nog niet maar mijn interesse is gewekt
Werry schreef:Ben zelf ook standhouder met mijn cafe Sugar Hill uit Arnhem samen met Rowin vd Zwaan, we nemen veel Japans en Compass box mee, ook wat oud spul. Prachtige locatie in het theater! Hoge plafons,ruim opgezet, art deco inrichting, tapijt en top accoustiek. Zin in!
Thewowbar1986 schreef:Werry schreef:Ben zelf ook standhouder met mijn cafe Sugar Hill uit Arnhem samen met Rowin vd Zwaan, we nemen veel Japans en Compass box mee, ook wat oud spul. Prachtige locatie in het theater! Hoge plafons,ruim opgezet, art deco inrichting, tapijt en top accoustiek. Zin in!
Nu nog meer ja, oud spul en japans…ik wordt zeer benieuwd!!
Roland... schreef:Thewowbar1986 schreef:Werry schreef:Ben zelf ook standhouder met mijn cafe Sugar Hill uit Arnhem samen met Rowin vd Zwaan, we nemen veel Japans en Compass box mee, ook wat oud spul. Prachtige locatie in het theater! Hoge plafons,ruim opgezet, art deco inrichting, tapijt en top accoustiek. Zin in!
Nou, met Werry komt dat Japans helemaal goed!!
Thewowbar1986 schreef:Roland... schreef:Thewowbar1986 schreef:
Nou, met Werry komt dat Japans helemaal goed!!
Ik moet dringend de buidel wat aanspekken, wordt een kostelijk festivalletje lijkt me nu al…
Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten