10 februari 2022 Whiskyavond @ Wijnhandel In de Blauwe Druif, Nijmegen

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
AquaVitae
Senior
Senior

10 februari 2022 Whiskyavond @ Wijnhandel In de Blauwe Druif, Nijmegen

Ongelezen berichtdoor AquaVitae » 26 Nov 2021, 09:17

Donderdagavond 10 februari organiseert De Blauwe Druif in samenwerking met Jochem Hiddink (o.a. van whiskyclub 't Woest Genoegen) een whiskyavond.

Het idee is om alle proefflessen die door de jaren heen in de kelder zijn beland in een miniwhiskyfestivalachtige setting met elkaar te gaan proeven. De whisky's variëren van standaard OB van nu en jaren geleden tot IB.

Uiteraard onder voorbehoud van de dan geldende coronamaatregelen.

Disclaimer: ik werk af en toe bij De Blauwe Druif, maar ik heb er (anders dan dat het een gezellige zaak met veel mooie dranken is) geen belang bij.

Ik wil ben er zelf in principe ook bij aanwezig maar 30 januari verwachten we ons derde kindje. Nog even afwachten of ik er ook echt bij kan zijn.
4 x

ikke4
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Re: 10 februari 2022 Whiskyavond @ Wijnhandel In de Blauwe Druif, Nijmegen

Ongelezen berichtdoor ikke4 » 21 Jan 2022, 15:25

Het is uitgesteld. We willen je nog wat meer tijd thuis geven. Succes :goedgedaan . Nieuwe datum volgt.

Bedankt voor het bekendmaken.
2 x

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”