Online proeverij 7xNikka Whisky Malt & Blend 27/9/2020

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
Gebruikersavatar
nviveen
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 Jul 2020, 23:01

Online proeverij 7xNikka Whisky Malt & Blend 27/9/2020

Ongelezen berichtdoor nviveen » 03 Sep 2020, 17:05

Afbeelding
Op 27/09/2020 doe ik een proeverij met whiskies van het merk Nikka. Het grootste gedeelte van de whiskies in hier in Nederland te verkrijgen. OP wat uitzonderingen na dan. The Nikka 12 is officieel niet meer in het assortiment (op is op) hij is vervangen voor de Tailored. Black Nikka Clear is zeg maar de Glen Talloch van Nikka en alleen in Japan te koop. De Black Nikka 50 is de variant hier op uit ongeveer 1980. Verder zit er ook nog een Yoichi in met een age statement. Daar mag je nu over de €300 euro voor neertellen, waanzin natuurlijk.

Ik ga deze tasting voor het eerst over of Google Meets of over Micorsoft Teams houden in plaats van over Feestboek zodat er wat meer interactie mogelijk is.

Kosten inclusief verzenden binnen Nederland komt op €36,-
Aanmelden kan via PM hier of via PM op Facebook pagina Niels Whisky

Als jullie een idee willen voorstellen voor een tasting, kijk dan gerust in mijn collectie op Whiskybase. Ik sta open voor alles :)
0 x
Afbeelding
Vraag mij gerust dingen over Japanse Whisky en reizen naar Japan
Afbeelding

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten