WhiskyBase Gathering 2018 (Rotterdam.. ken je dat niet horen dan!)

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
FGG
Aanbod sub-moderator
Aanbod sub-moderator

Re: WhiskyBase Gathering 2018 (Rotterdam.. ken je dat niet horen dan!)

Ongelezen berichtdoor FGG » 15 Okt 2018, 15:32

thijs100 schreef:
FGG schreef:Het is in ieder geval bekend nu. Vorig jaar wist ik van niks en kwam ik een uur later dan gepland.

Dat lag dan toch echt aan jezelf, was echt wel bekend hoor ;)

Dat staat er toch ook: ik wist van niks. ;)

:bigsmile

Overigens niet helemaal waar: mijn vertrekkende trein in Hengelo had al 9 minuten vertraging, daar kwamen er in Almelo nog eens 8 bij waardoor ik de aansluiting in Amersfoort al misliep.
1 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

FGG
Aanbod sub-moderator
Aanbod sub-moderator

Ongelezen berichtdoor FGG » 15 Okt 2018, 18:54

Zijn er nog richtlijnen voor een BYOB? Ik zat zelf te denken om een kistje samples mee te nemen dus meer een BYOS. Strikt genomen zijn dat ook flessen, dus dan wordt 't toch weer een BYOB. Levert dat problemen op?
0 x

Afbeelding

Mijn samplelijst

shadowcollector
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor shadowcollector » 15 Okt 2018, 19:33

Een Bring your Own bottle zegt het volgens mij al, een eigen fles.

Neem iets bijzonders mee, iets wat jij graag zelf aan andere zou willen laten proeven. En over het algemeen, hoe mooier je eigen fles is hoe beter de drams zijn die je aangeboden krijgt. Een doos met samples is niet iets wat andere zal bewegen om je iets aan te bieden tenzij je mensen kent en ze echt iets wil laten proeven maar over het algemeen is een fles leuker.

De meeste kijken toch eerst even rond wat andere bij hebben. Samples kan werken maar het is een Bring Your Own Bottle. En ga er even vanuit dat de meeste niet hier op het forum zitten en al behoorlijk thuis zijn in de whisky.

Ik wil je niet bang maken en je moet vooral zelf weten wat je mee gaat nemen maar met een wat meer bijzondere fles lijkt mij wel gepast. Kijk naar de mensen die je wel kent die hier naartoe gaan en wat ze meenemen. Vorig jaar zijn er wat mensen geweest die al snel tot de conclusie kwamen dat ze wel iets beters mee hadden kunnen nemen.
4 x
Afbeelding

FGG
Aanbod sub-moderator
Aanbod sub-moderator

Ongelezen berichtdoor FGG » 15 Okt 2018, 23:36

shadowcollector schreef:Een Bring your Own bottle zegt het volgens mij al, een eigen fles.

Neem iets bijzonders mee, iets wat jij graag zelf aan andere zou willen laten proeven. En over het algemeen, hoe mooier je eigen fles is hoe beter de drams zijn die je aangeboden krijgt. Een doos met samples is niet iets wat andere zal bewegen om je iets aan te bieden tenzij je mensen kent en ze echt iets wil laten proeven maar over het algemeen is een fles leuker.

De meeste kijken toch eerst even rond wat andere bij hebben. Samples kan werken maar het is een Bring Your Own Bottle. En ga er even vanuit dat de meeste niet hier op het forum zitten en al behoorlijk thuis zijn in de whisky.

Ik wil je niet bang maken en je moet vooral zelf weten wat je mee gaat nemen maar met een wat meer bijzondere fles lijkt mij wel gepast. Kijk naar de mensen die je wel kent die hier naartoe gaan en wat ze meenemen. Vorig jaar zijn er wat mensen geweest die al snel tot de conclusie kwamen dat ze wel iets beters mee hadden kunnen nemen.

Ok, thnx. Dit moest ik even weten zo. Ik heb geen idee hoe een BYOB werkt, dit schildert 't plaatje al aardig.
0 x

Afbeelding

Mijn samplelijst

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 16 Okt 2018, 08:47

Gelukkig is het agenda-technisch tóch gelukt om er dit jaar weer bij te zijn, maar dan wel de zondag-sessie.
Vriendelijk verzoek aan alle zaterdag-gangers om nog iets over te houden voor de volgende dag ;) .
3 x

Alex
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Alex » 16 Okt 2018, 09:47

Dre schreef:Vriendelijk verzoek aan alle zaterdag-gangers om nog iets over te houden voor de volgende dag ;) .

Dat kunnen we niet beloven natuurlijk, Stuur even je shortlist door, dan zal ik er voor de zekerheid foto’s van maken :P
0 x
Afbeelding

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 16 Okt 2018, 09:54

Alex schreef:
Dre schreef:Vriendelijk verzoek aan alle zaterdag-gangers om nog iets over te houden voor de volgende dag ;) .

Dat kunnen we niet beloven natuurlijk, Stuur even je shortlist door, dan zal ik er voor de zekerheid foto’s van maken :P

Ik wáág me maar niet eens aan het vooraf opstellen van een shortlist. Sowieso is van lang niet alle aanbieders hun aanbod al inzichtelijk.
Gewoon maar zien wat er die dag op mijn pad komt, zo doe ik dat altijd en het is ook nog altijd goed gekomen ;)
0 x

Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 16 Okt 2018, 11:18

Dre schreef:
Alex schreef:

Ik wáág me maar niet eens aan het vooraf opstellen van een shortlist. Sowieso is van lang niet alle aanbieders hun aanbod al inzichtelijk.
Gewoon maar zien wat er die dag op mijn pad komt, zo doe ik dat altijd en het is ook nog altijd goed gekomen ;)

Kan me herinneren dat dit vorige keer inderdaad veel completer en duidelijker was. Volgens mij zelfs een aparte pagina waar je je shortlist kon samenstellen, gelinkt naar WB.
Werkte ideaal om vooraf al een selectie te kunnen maken uit het overweldigende aanbod.

Of is dit er nu ook weer en kijk ik er overheen?
0 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"

Afbeelding
https://www.instagram.com/wonderingwhisky/

shadowcollector
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor shadowcollector » 16 Okt 2018, 14:14

Wouter1981 schreef:
Dre schreef:
Alex schreef:

Kan me herinneren dat dit vorige keer inderdaad veel completer en duidelijker was. Volgens mij zelfs een aparte pagina waar je je shortlist kon samenstellen, gelinkt naar WB.
Werkte ideaal om vooraf al een selectie te kunnen maken uit het overweldigende aanbod.

Of is dit er nu ook weer en kijk ik er overheen?

Komt nog online... ;-) vorig jaar ook een paar dagen vooraf waarin je alles kon selecteren.
2 x
Afbeelding

FGG
Aanbod sub-moderator
Aanbod sub-moderator

Ongelezen berichtdoor FGG » 16 Okt 2018, 19:52

Dre schreef:
Alex schreef:

Tja, maar dat was op zaterdag... :roll:

:bigsmile
1 x

Afbeelding

Mijn samplelijst

Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 18 Okt 2018, 06:38

Voor degene die nog een kaartje voor de zaterdag zoekt, ik kan helaas niet gaan
Wouter1981 @ Verkocht: Kaartje WB Gathering zaterdag
0 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"

Afbeelding
https://www.instagram.com/wonderingwhisky/

Tom2
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Tom2 » 19 Okt 2018, 15:03

Zo jongens,

Veilig geland in RotterDram :cool:
4 x
Afbeelding

MaltMuppet
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor MaltMuppet » 19 Okt 2018, 15:16

Uitgerekend deze week ben ik verkouden waardoor ik niet zo goed ruik en proef :Cry Dus dat wordt morgen sampleflesjes meenemen, want we gaan lekker toch! Ook al is het maar voor de gezelligheid :Slainte
0 x
The answer may not lie at the bottom of a glass of whisky. But you should at least check!

Afbeelding

FGG
Aanbod sub-moderator
Aanbod sub-moderator

Ongelezen berichtdoor FGG » 19 Okt 2018, 15:35

MaltMuppet schreef:Uitgerekend deze week ben ik verkouden waardoor ik niet zo goed ruik en proef :Cry Dus dat wordt morgen sampleflesjes meenemen, want we gaan lekker toch! Ook al is het maar voor de gezelligheid :Slainte

Ik houd ook m'n hart vast. Ik zie om mij heen de nodige mensen sniffen en snotteren, maar tot op heden word ik ontzien.
0 x

Afbeelding

Mijn samplelijst

thijs100
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 19 Okt 2018, 16:39

Tom2 schreef:Zo jongens,

Veilig geland in RotterDram :cool:

Me too, tot zo Tom! :)
1 x
Afbeelding | Afbeelding

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”