WhiskyBase Gathering 2018 (Rotterdam.. ken je dat niet horen dan!)

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: WhiskyBase Gathering 2018 (Rotterdam.. ken je dat niet horen dan!)

Ongelezen berichtdoor henri » 08 Nov 2018, 09:32

geen idee waar we de bij samples gekomen zijn. Mijn reactie is gericht op Callo die voor een duppie op rang 1 wil zitten bij een festival

mij zal je nooit horen klagen over het sampelen en over het op de gathering staan met de collectie
Ik haal er namelijk enorm veel plezier uit, en daar kan een paar cent niet tegen op :D :goedgedaan
3 x
Afbeelding

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 08 Nov 2018, 09:40

henri schreef:geen idee waar we de bij samples gekomen zijn.

Dat blijft altijd iets merkwaardigs ja, topics over dure flessen, een Gathering, vroeg of laat worden de samples en aanbieders ervan er wel weer bijgehaald :lol: .
0 x

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 08 Nov 2018, 09:44

Dre schreef:

Dat blijft altijd iets merkwaardigs ja, topics over dure flessen, een Gathering, vroeg of laat worden de samples en aanbieders ervan er wel weer bijgehaald :lol: .

heel raar is dat inderdaad gezien het gaat om wat callo zei over de prijzen van drams uit recente flessen bij private collections op de gathering.
ik neem overigens aan dat mijn uitleg op de pagina hiervoor wel moet volstaan. ;)
3 x
Afbeelding

FGG
Aanbod sub-moderator
Aanbod sub-moderator

Ongelezen berichtdoor FGG » 08 Nov 2018, 09:57

Dre schreef:
FGG schreef:En dat Marktplaats vol staat met zooi wat iedereen anders in de ton zou flikkeren hoor je niemand over... :roll:

Misschien omdat dit een whisky forum is, en geen Marktplaats forum? ;)

Het ging ook even om de symboliek. Als mensen hun oude meuk op MP aanbieden voor een paar tientjes zodat ze de zooi niet naar de vuilstort hoeven te brengen vinden we dat allemaal prima. Als mensen hun waardevolle flessen opentrekken om dit met andere mensen te kunnen delen zijn ze te duur...

Dre schreef:Concluderend: niet zo zeuren allemaal :lol:
Vind je iets te duur, koop het dan niet; Vind je dat iets te veel tijd of investering kost, stop dan met aanbieden.

My point exactly.
1 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

FGG
Aanbod sub-moderator
Aanbod sub-moderator

Ongelezen berichtdoor FGG » 08 Nov 2018, 10:00

Dre schreef:

Dat blijft altijd iets merkwaardigs ja, topics over dure flessen, een Gathering, vroeg of laat worden de samples en aanbieders ervan er wel weer bijgehaald onderuit gehaald

:hoedaf
0 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 08 Nov 2018, 10:48

henri schreef:
Dre schreef:

heel raar is dat inderdaad gezien het gaat om wat callo zei over de prijzen van drams uit recente flessen bij private collections op de gathering.
ik neem overigens aan dat mijn uitleg op de pagina hiervoor wel moet volstaan. ;)

Lijkt me wel ja, sowieso zou elk weldenkend mens op zich wel moeten kunnen bedenken dat particulieren bij gebrek aan schaalvoordelen over het algemeen duurder zullen zijn dan zakelijke aanbieders. Net als dat kleine zelfstandige slijterijen qua prijs niet op zullen kunnen tegen de grote internet aanbieders. Voor niemand leuk, maar zo werkt het nou eenmaal.
Des te meer te prijzen dat toch een aantal particulieren zich de moeite getroosten en daardoor o.a. een Gathering mogelijk kunnen maken. :goedgedaan
0 x

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”