Whisky Discovery Tour, Wondelgem Tasttoe Two. Vrijdag 23/02/2018.

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
D. T.
Top bijdrager
Top bijdrager

Whisky Discovery Tour, Wondelgem Tasttoe Two. Vrijdag 23/02/2018.

Ongelezen berichtdoor D. T. » 21 Feb 2018, 20:23

Nu vrijdag (23/02/2018) is er de eerste editie van de Whisky Discovery Tour. Allen daarheen zou ik zeggen.

Beetje info ...

'Naar aanleiding van ons tienjarig bestaan brengen we, naast de klassieke tastings, een nieuw concept. We dompelen u onder in een ‘Whisky Discovery Tour’. Het wordt geen klassieke, zittende, begeleide tasting maar een gezellig keuvelen en snuisteren in een tiental whisky’s die u kan proeven naar keuze. De line-up van de discovery tour wordt ook steeds een unieke mix van een aantal nieuwe releases van distilleerderijen, een selectie van onafhankelijke bottelingen en single casks en last but not least, steeds één of twee speciale bottelingen die u misschien nooit meer zal kunnen proeven …'.

Staan alvast op het programma: Kilchoman Sauternes Cask, Bruichladdich Bere Barley, Bruichladdich Organic; Port Askaig 2004 13Y For the Nectar, Octomore 8.4 Virgin Oak and much more...

Start om 19:00 uur, doorlopend tot 22:30 uur. Kost geloof ik 30 Euro. Er is op de koop toe 10% korting op whisky en andere spirits (ik denk niet op gin). Voor meer info check de Facebookpagina (https://www.facebook.com/tasttoetwo/).

Cheers, D.
0 x

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”