Hoop dat dit wat kan helpen in de opbouw naar Drendores 2016

Poll duurt 14dagen. Stem veranderen is niet mogelijk. Slechts 1 antwoord per vraag mogelijk
Qua max prijs kunnen we afspreken: 100€ meer dan minimumprijs (Edwin?)

een 3de en 4de vraag toevoegen Met 2 opties. Uiteraard aan te passen naar max 4 antwoorden mogelijkMatti schreef:Gedaan, betekent wel dat alle vorige antwoorden (waren er gelukkig nog niet heel veel) weg zijn.

henri schreef:niet om lullig te doen tegen je, maar ik vind wel dat als je - bij een vooropgezet event met bepaalde voorwaarden - van te voren al aangeeft dat je je niet aan de voorwaarden zult gaan houden, je naar mijn mening beter helemaal niet kunt komen...

Peter87 schreef:We gaan ook uit van een bepaalde kwaliteit in de whisky.
We kijken daarbij naar whiskybase scores en online reviews.
Daarbij weet ik dat de mensen die hieraan mee willen doen goed weten waar ze over praten. Ik vertrouw er dan ook blind op dat ze niet met troep aan komen zetten.
De minimum prijs is er om te voor te zorgen dat iedereen ongeveer evenveel geld kwijt is. Zo blijft het wel het eerlijkst. Maar het gaat uitendelijk wel om de kwaliteit van de whisky. We mikken hier op zeldzame oude en speciale flessen.
Het kan zijn dat niet iedereen elke fles lekker vind. Daarom zijn we ook met max 12 personen. Daar zitten altijd wel goede dingen tussen. En de 1 is lekker dan de andere. Op lindores vond ik ook niet alles geweldig lekker. Maar ik vind het wel mooi om het geproefd te hebben en te weten waar ik over praat.
Bram84 schreef: mits goedkeuring van de organisator. (Denk ik dan)

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten