International Whisky Festival 19-20-21 Nov 2021 Den Haag

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: International Whisky Festival 19-20-21 Nov 2021 Den Haag

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 08 Jan 2023, 08:30

Wat Alex zegt… het maakt bijna niet meer uit waar je heen gaat tegenwoordig. Overal is het flink duurder geworden. Niet alleen de entree prijs maar ook de mate waarin bijbetaald moet worden. In Den Haag ben ik daar aardig van geschrokken afgelopen jaar. Zelfs veel van de 12yo OB’s moesten al 1 a 2 euro kosten en de entree was ook al bepaald niet goedkoop. Het schijnt redelijk de nieuwe standaard te zijn. Ik verwacht daarom ook niet dat het in Leiden heel veel anders zal gaan zijn.

Als je jouw pa zoiets cadeau wilt doen zonder dat hij na binnenkomst alsnog een hoop toe moet leggen op z’n eigen cadeautje dan zou ik hem een sessie cadeau doen van het Pot Still festival in Amersfoort. Das een importeursfeestje van van Wees. Kost je €51 entree en daarna niet meer. Naast veel whisky heb je dan ook nog ruime keuze uit malternatives ;)
1 x
Afbeelding

whisky4wood
Senior
Senior

Re: International Whisky Festival 19-20-21 Nov 2021 Den Haag

Ongelezen berichtdoor whisky4wood » 08 Jan 2023, 11:30

Dank jullie wel voor jullie antwoord. Dat in Amersfoort ga ik even nader bekijken. Ligt een eind uit de richting en iemand moet dan rijden. Of OV of overnachting. Maar wel beter dan. Fijne dag iedereen. Gr Bert
0 x
Afbeelding

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”