Rien68 schreef:Ik ook een beetje... Na dram 2 had ik opeens geen beeld meer...
Kaartje naar de #$%^&
Dat is kl*te Rien. Misschien kijken of je donderdag nog een keer mee kan kijken?

Rien68 schreef:Ik ook een beetje... Na dram 2 had ik opeens geen beeld meer...
Kaartje naar de #$%^&
Fat Bastard! schreef:Rien68 schreef:Ik ook een beetje... Na dram 2 had ik opeens geen beeld meer...
Kaartje naar de #$%^&
Dat is kl*te Rien. Misschien kijken of je donderdag nog een keer mee kan kijken?

Nickolaas schreef:Fat Bastard! schreef:Achteraf was minder dan de helft van de deelnemers voorheen op ons festival geweest maar leuk dat we zo'n grote groep deelnemers hadden dankzij het groeiende netwerk van Kees z'n online proeverijen.
De sfeer tijdens de online proeverijen maakt iig wel dat ik de Grote Oversteek naar het Zeeuwse serieus overweeg wanneer jullie volgende festival doorgang kan vinden.
Raymond CS schreef:Ik kan deze nog tegen bij DH17:
VRIJDAG 19 FEBRUARI 2021
ONLINE WHISKY PROEVERIJ; INDEPENDENT BOTTLERS! o.l.v. Wouter & Johan – In deze proeverij gaan we 5 toffe onafhankelijke bottelingen proeven van 5 verschillende onafhankelijke bottelaars!
We proeven de volgende 5 whisky’s;
World Whisky Blend – That Boutique-y Whisky Company
Glen Elgin 12 Years Old – Single Malts of Scotland Reserve Casks series
Teaninich 12 years Old Cotes-de-Nuits winecask finish – House of McCallum Vintage Series
Bunnahabhain 2002 Single Marsala Cask – Cooper’s Choice
Caol Ila 12 years Old – Cadenhead “Original Collection”
Proefsets zijn te bestellen voor € 35,- p/stuk
https://www.dh17.nl/proeverijen/agenda-2/

henri schreef:Raymond CS schreef:Ik kan deze nog tegen bij DH17:
VRIJDAG 19 FEBRUARI 2021
ONLINE WHISKY PROEVERIJ; INDEPENDENT BOTTLERS! o.l.v. Wouter & Johan – In deze proeverij gaan we 5 toffe onafhankelijke bottelingen proeven van 5 verschillende onafhankelijke bottelaars!
We proeven de volgende 5 whisky’s;
World Whisky Blend – That Boutique-y Whisky Company
Glen Elgin 12 Years Old – Single Malts of Scotland Reserve Casks series
Teaninich 12 years Old Cotes-de-Nuits winecask finish – House of McCallum Vintage Series
Bunnahabhain 2002 Single Marsala Cask – Cooper’s Choice
Caol Ila 12 years Old – Cadenhead “Original Collection”
Proefsets zijn te bestellen voor € 35,- p/stuk
https://www.dh17.nl/proeverijen/agenda-2/
zo, dat is stevig aan de prijs dan voor wat je krijgt..![]()
( uitgaande van 2,5cl buisjes wat je vaak bij dat soort tastings ziet, ok krijg je hier meer? )

Fat Bastard! schreef:Nickolaas schreef:Fat Bastard! schreef:Achteraf was minder dan de helft van de deelnemers voorheen op ons festival geweest maar leuk dat we zo'n grote groep deelnemers hadden dankzij het groeiende netwerk van Kees z'n online proeverijen.
De sfeer tijdens de online proeverijen maakt iig wel dat ik de Grote Oversteek naar het Zeeuwse serieus overweeg wanneer jullie volgende festival doorgang kan vinden.
En je hoeft niet eens naar dat gekke Zeeland te reizen, wij behoren nog net bij Zuid-Holland![]()
Maar tof om te lezen Nick! T.z.t. heb ik plenty tips voor overnachtingsmogelijkheden in de buurt.

Raymond CS schreef:Je krijgt 5x5cl, ik durf met enige zekerheid te zeggen dit zeker geen dure tastings zijn en zelf vind ik het wel prettig om nog iets over te houden om nog eens een keer te proeven, maar je zie soms "mensen" die 5x5cl weg tikken in 1,5 uur

henri schreef:Raymond CS schreef:Je krijgt 5x5cl, ik durf met enige zekerheid te zeggen dit zeker geen dure tastings zijn en zelf vind ik het wel prettig om nog iets over te houden om nog eens een keer te proeven, maar je zie soms "mensen" die 5x5cl weg tikken in 1,5 uur
ah oke, nee dan is het niet perse te duur nee.
zie je alleen niet vaak met de tastings dat het om 5cl gaat, vandaar dat ik gezien de soort drams even schrok

Cor - Vinabc schreef:Fat Bastard! schreef:Nickolaas schreef:
En je hoeft niet eens naar dat gekke Zeeland te reizen, wij behoren nog net bij Zuid-Holland![]()
Maar tof om te lezen Nick! T.z.t. heb ik plenty tips voor overnachtingsmogelijkheden in de buurt.
Volgend jaar als het festival wel doorgaat, verwacht ik niet anders dan dat ik in Middelharnis kan overnachten

Cor - Vinabc schreef:
Volgend jaar als het festival wel doorgaat, verwacht ik niet anders dan dat ik in Middelharnis kan overnachten

Wouter1981 schreef:
Carpoolen!
IJsselstein, Vleuten en Houten is een auto vol

Fat Bastard! schreef:Wouter1981 schreef:
Carpoolen!
IJsselstein, Vleuten en Houten is een auto vol
Mooie oplossing, wel een BOB regelen dan! Uiteraard is deze welkom op ons festival, we verkopen daar speciale kaartjes voor (hadden we eerste jaar niet gedaan en toen waren er ineens tientallen BOB's die de avond bleven).

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten