Whiskybase Gathering - 22 en 23 oktober 2022

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
fjharms
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Whiskybase Gathering - 22 en 23 oktober 2022

Ongelezen berichtdoor fjharms » 24 Okt 2022, 06:54

HammerHead schreef:<>
De prijzen voor het eten heb ik geen idee van, daar kom ik niet voor naar de Gathering. Ik ontbijt gewoon wat later en neem tussendoor een paar palate cleansers. Vind die vette hap walmen af en toe zelfs storend, zeker als je bij een stand in de buurt van de middendoorgang staat.
<>

Of als mensen hun broodje vette hap meenemen naar een van de whisky ruimtes om daar op te eten. Ja, helaas, dat gebeurt ook.
0 x
Afbeelding

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Whiskybase Gathering - 22 en 23 oktober 2022

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 24 Okt 2022, 07:38

fjharms schreef:Of als mensen hun broodje vette hap meenemen naar een van de whisky ruimtes om daar op te eten. Ja, helaas, dat gebeurt ook.

Schuldig! :oops:
Als we dan toch klagen over het eten: zo'n 1600 kaarten worden er verkocht. Maar voor eventuele vegetariërs (zoals mijn maatje Yorick) is er niks te eten! Leven toch echt in 2022......Van die 1600 bezoekers zullen er toch wel meer zijn die uit principe geen vlees of vis eten?

Maar verder, ik heb weer genoten! Wij gaan altijd op de zondagmiddag omdat dit veel relaxter is. Meer ruimte en tijd om ergens te kletsen (enige risico is dat je dan de tijd verliest, sorry Wouter!!! :domdom ) Veel medeforummers en andere kennissen en bekende standhouders gezien en gesproken.
Ik kwam naar binnen met een rugzak met samples om uit te delen(20kg) en verliet de venue met en rugzak wederom gevuld met samples voor mezelf (25kg :gnif ).
Wat de warmte betreft hadden vooral de standhouders er last van onder die felle lampen, en over die lampen gesproken, dat gekleurde licht bracht je soms in verwarring over wat je in je glas had ;)
1 x
Afbeelding

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”