Gisteren was het weer zover ...
Door mijn vriendin werd ik netjes met mijn maatje in Alkmaar gedropt.
Na een korte wandeling aangeschoven in een bakery alwaar wij een bakkie koffie hebben genuttigd met de [not so] Fat Bastard [anymore]. Aansluitend een lunch en toen op weg naar de kerk.
Naar binnen, jas weg, glaasje scoren en hup naar de kassa om die (onhandige) Alba's te scoren, maar toen kon het feest beginnen.
Van onder naar boven ...

- Hielander24.JPG (64.12 KiB) 1810 keer bekeken
Eerst naar de dudes op advies van FB voor een Invergordon, daarna door naar Kintra, om vervolgens op een voor ons onbekende ier te stuiten.
Daarna de eerste verrassing in de vorm van een Bruichladdich op Rode wijn vaten van Dramfool. Altijd een risico, maar deze was zeer goed gelukt.
Na wat omzwervingen even Relaxed bij Teun gehangen en de Maltstock 2021 botteling geproefd (en wat reis info ingewonnen).
Terug naar de Dramfool voor de eerder gespotte Octomore ... mooie subtiele uitvoering.
Daarna even buurten bij Edwin en Monique waar ons een Arbdeg werd afgeraden (met een paar drupjes als bewijs), maar wel een mooie Caol Ila gescoord.
De laatste Alba's stuk geslagen bij de Dudes op een HP op Tawny Port Finish. Nog even gesproken met FJHarms en Raymond en en passant nog even kennis gemaakt met de zus van FJHarms, voordat we door Wullie met zachte hand naar de garderobe werden gedirigeerd.
Terug naar het randje van de stad alwaar mijn vriendin ons weer oppikte en veilig thuisbracht.
Al met al een geslaagde dag ...