Virtuele Whiskyreis Glenfiddich
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Re: Virtuele Whiskyreis Glenfiddich
edwin5 schreef:En?
Hartstikke leuk en echt een aanrader, mocht de tour nog bij je in de buurt komen.
De Glenfiddich-ambassadeur is een mooie spreker en entertainer, de opbouw is goed, en je proeft zes verschillende (Glenfiddich) expressies met daarbij ook wat achtergrond. En ondanks dat het niet direct mijn merk is, heb ik toch een paar hele lekkere whisky's geproefd en ben vandaag prompt nog overgegaan tot een aanschaf van een fles GF ook
0 x
Dre schreef:edwin5 schreef:En?
Hartstikke leuk en echt een aanrader, mocht de tour nog bij je in de buurt komen.
De Glenfiddich-ambassadeur is een mooie spreker en entertainer, de opbouw is goed, en je proeft zes verschillende (Glenfiddich) expressies met daarbij ook wat achtergrond. En ondanks dat het niet direct mijn merk is, heb ik toch een paar hele lekkere whisky's geproefd en ben vandaag prompt nog overgegaan tot een aanschaf van een fles GF ook
Toch niet stiekem de 21yo gran reserva he? Sinds die proeverij ben ik toch wel groot fan

1 x
Joris schreef:Dre schreef:edwin5 schreef:En?
Toch niet stiekem de 21yo gran reserva he? Sinds die proeverij ben ik toch wel groot fan
De Gran Reserva was ook zeker een van de hele lekkeren, maar vond de 18yo Small Batch Reserve die avond de allerlekkerste en díe fles is het dus geworden...
2 x
Dre schreef:Joris schreef:
De Gran Reserva was ook zeker een van de hele lekkeren, maar vond de 18yo Small Batch Reserve die avond de allerlekkerste en díe fles is het dus geworden...
Wel beter voor de portemonnee..

0 x
Joris schreef:Dre schreef:Joris schreef:
Wel beter voor de portemonnee..
Dat ook ja
0 x
Kaarten voor 13/2 in Amsterdam geregeld. Gaan met dezelfde club als laatst het whiskyweekend Amsterdam.
Wordt vast een gezellig avondje.
0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

HEm schreef:Kaarten voor 13/2 in Amsterdam geregeld. Gaan met dezelfde club als laatst het whiskyweekend Amsterdam.
Heb hem afgelopen vrijdag gedaan. jammer dat de sample flesjes maar half vol zitten
1 x
- Stormbringer
- Senior

HEm schreef:Is iemand bij de vorige editie geweest, of gaat binnenkort naar een van de aanstaande theatersessies : http://www.virtuelewhiskyreis.nl
Ik wil met een groepje van 6 man naar de voorstelling in Amsterdam. Gevarieerd gezelschap: van nieuwelingen op whiskygebied tot mensen die ruime ervaring hebben. Is het leuk/leerzaam en is het de 22,50 waard?
Mooi dat ik deze post tegenkom! Ga ik zeker een keer naar toe!
0 x
- Stormbringer
- Senior

Heb hem afgelopen vrijdag gedaan. jammer dat de sample flesjes maar half vol zitten
Ze wisten dat je nog op de motor naar huis moest!

0 x
Virtuele Whiskyreis
Ik was afgelopen zaterdag bij de Virtuele Whiskyreis van Tony van Rooijen. Leuke theatertour, waarbij 6 Glenfiddich expressies (12y, 14y, 15y, 18y, 21y, 1963 Replica) geproefd worden, terwijl er beelden van de distillery op groot scherm zijn & Tony er verhalen bij vertelt.
Niet heel diep de materie in, maar wel een leuk concept. De tour gaat nog heel Nederland door, en kosten waren 22 euro. Een paar jaar geleden werd dit event ook al eens georganiseerd, geloof ik.
Niet heel diep de materie in, maar wel een leuk concept. De tour gaat nog heel Nederland door, en kosten waren 22 euro. Een paar jaar geleden werd dit event ook al eens georganiseerd, geloof ik.
1 x
Re: Virtuele Whiskyreis
Ik vond het inderdaad een leuke opzet (ik ben er eind 2014 heen geweest). Onderstaand topic gaat hier ook over, wellicht leuk om daar verder te discussiëren
https://hetwhiskyforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=9335
https://hetwhiskyforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=9335
0 x
Ik zag het zaterdag in het plaatselijke krantje staan, dat het in Delft is. Gisteren wilde ik kaarten bestellen... uitverkocht. Helaas. Lijkt me een ideale aangelegenheid voor een beginnende whiskydrinker.
Ik hoop volgend jaar weer!
Ik hoop volgend jaar weer!
0 x
- Breedút_Genietsje
- Whisk(e)y goeroe

Één kaart over voor 8 april te Leeuwarden.
Misschien kan ik er nog iemand mee blij maken ?
Prijs is hetzelfde als in de voorverkoop: 22,50
Vrijdag 8 apr 2016
20:30
Rabobank zaal
Prijzen
€ 22,50
Misschien kan ik er nog iemand mee blij maken ?
Prijs is hetzelfde als in de voorverkoop: 22,50
Vrijdag 8 apr 2016
20:30
Rabobank zaal
Prijzen
€ 22,50
Breedút_Genietsje schreef:Mooi, mijn twijfels zijn nu helemaal weggenomen.
Nu nog de vraag of ik 3 of 4 kaartjes bestel...
(M'n vader en broer werken veel (onregelmatig) in het buitenland, en werk gaat voor.)
[edit] Vier kaartjes besteld. Vrije plaatsen, dus (door)verkopen is ook nog een optie... [/edit]
0 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje
Breedút Genietsje
Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”