WTF Utrecht - 17 sept 2022

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Re: WTF Utrecht - 17 sept 2022

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 01 Jul 2022, 00:13

Fat Bastard! schreef:Whisky Tasting Festival Utrecht.

https://www.wtfutrecht.com/#home

Vreemd dat ik hier(en elders) nog niks over dit festival lees.
Vorig jaar bezocht in een geweldig gave locatie en er hing een hele fijne sfeer (dat dit tijdens de corona ellende één van de weinige grote festivals was die doorging zal daar best aan bijgedragen hebben).

Het heet Whisky Tasting Festival maar er is een giga keur aan andere gedestilleerde dranken en cocktails te proeven.

Nav je post heb ik m’n licht even opgestoken en aan het mailen gegaan met WTF. Tada; Whiskydudes is ook van de partij! :yes
Alles tot nu toe gebotteld is te proeven natuurlijk en de 3 nieuwe releases voor september. En er staat vast nog wel wat fraais ‘onder de tafel’. ;) :sst
7 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 01 Jul 2022, 12:50

Kijk! Dat is mooi :duimop
0 x
Afbeelding

Wevermans
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Wevermans » 02 Jul 2022, 00:01

Ik heb gelijk tickets gekocht voor het festival nu ik weet dat de WhiskDudes ook acte de présence geven. Ik zag dat de lijst met deelnemers al direct ge-update is.
Leuk om dan even in t eggie kennis te maken.
En zo tussen neus en lippen door, meld je ook nog even de 4de release!
1 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 04 Jul 2022, 08:54

Wevermans schreef:En zo tussen neus en lippen door, meld je ook nog even de 4de release!

Sure...

- Blended Malt 2009 (refill sherry butt - 1st fill Tawny hogshead )
- Glenrothes 2009 (refill hogswhead - 1st fill Ruby QTR)
- Staoisha 2014 (sherry butt - 1st fill Oloroso octave)
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

bwc
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor bwc » 16 Jul 2022, 18:10

Raymond CS schreef:Wat mij ooit is ingefluisterd is dat bij sommige festivals de standhouders moeten betalen voor hun plekkie, een gedeelte van de opbrengst moeten afstaan en dan ook nog eens gratis drank moeten weg gegeven. Terwijl ik altijd dacht dat het entreegeld gedeeltelijk werd gebruikt voor een vergoeding aan de standhouders (onkosten en gratis te proeven whisky) maar dat dus niet zo is en dat zou de hogere prijzen kunnen verklaren. :|
Iemand hier ervaring mee of info (voor muziek festivals is dit al jaren zo als ik mij niet vergis).
Wat ik 100% wel weet dat er natuurlijk ook festivals zijn waar dit heel netjes gebeurd en dat wij (ik) verziekt zijn door alle samples tegen normale prijzen :gnif Ooit iemand wel eens een bakje popcorn in de bios gekocht :P

Raymond,je hebt volkomen gelijk.
Er is vaak standgeld en op de drams moet er nog eens 20 tot 25% worden afgestaan.

In Utrecht is er geen standgeld maar je bent verplicht om de whiskies onder de 50 euro gratis aan te bieden.
Daarna 1 dram tot ... 2 tot ...
1 x

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”