Het Whiskyforum "Bring Your Own Bottle" 2016!
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Re: Het Whiskyforum "Bring Your Own Bottle" 2016!
waarbij natuurlijk "s-Hertogenbosch zo een beetje centraal in de Benelux ligt 

1 x
- defeatless
- Moderator

Mij lijkt in ieder geval een poll over de locatie al een goed begin…
om maximale integratie te hebben lijkt een middelgrote tot grote stad, ietwat centraal tov België en centraal in Nederland. Ik merk dat we heel wat forumleden hebben van Oostende, Kortrijk, Brugge, Gent enz. Dit mag als uiterste uitvalsbasis beschouwd worden in België. Wat het uiterste betreft in Nederland lijkt Groningen me een faire keuze naar enkele leden toe. Oostende - Groningen is 430 km. Dus het zou niet mogen dat heel wat mensen HEEL VEEL MEER dan 215 km moeten rijden. Verbind inderdaad zoals hierboven al wat beschreven, de lijnen tussen Rotterdam, 'S Hertogenbosch en Arnhem, en je hebt zowat je perimeter lijkt me.
Vanuit mijn eigen standpunt, en misschien zelfs enkele anderen, als we dit logischerwijs in het weekend doen heb ik meer kans om met de vrouw een overeenstemming te bereiken indien het ook een leuke en gezellige winkelstad is
Dat lost automatisch ook de behoefte van sommigen naar hotel toe in. Om zelfs helemaal de lijn door te trekken, mij lijkt het feit dat je bv met 20 mensen een kamer boekt in een bepaald weekend voor een hotel in laagseizoen, een goed argument om hun lounge gratis te mogen gebruiken op een bepaald tijdstip… hoef je je om locatie ook al niet druk te maken.
Tijdstip? goed argument van Thijs, mensen die met OV komen, zijn gebaat met een redelijk aanvangsuur, bv 14u. Zo vermijd je bv dat ik niet deelneem aan de vrijdagavond sessie op Lindores, omdat ik niet blijf slapen en niet meer met de wagen terug wil, en er geen trein meer is. Heb je alle tijd om toe te komen, en heb je rond 20u perfecte moment om terug te keren. Wil je wat meer? Dan spreek je af met anderen voor een avondsessie, een tweede BYO, met bv enkel flessen uit de jaren 70, of 90+ op whiskybase na 10 scores. Perfect te combineren dan
Periode? Laagseizoen of zo? Ook wat whiskyfestivals betreft. Geen zin om dit samen te plaatsen met een groot Nederland festival…
om maximale integratie te hebben lijkt een middelgrote tot grote stad, ietwat centraal tov België en centraal in Nederland. Ik merk dat we heel wat forumleden hebben van Oostende, Kortrijk, Brugge, Gent enz. Dit mag als uiterste uitvalsbasis beschouwd worden in België. Wat het uiterste betreft in Nederland lijkt Groningen me een faire keuze naar enkele leden toe. Oostende - Groningen is 430 km. Dus het zou niet mogen dat heel wat mensen HEEL VEEL MEER dan 215 km moeten rijden. Verbind inderdaad zoals hierboven al wat beschreven, de lijnen tussen Rotterdam, 'S Hertogenbosch en Arnhem, en je hebt zowat je perimeter lijkt me.
Vanuit mijn eigen standpunt, en misschien zelfs enkele anderen, als we dit logischerwijs in het weekend doen heb ik meer kans om met de vrouw een overeenstemming te bereiken indien het ook een leuke en gezellige winkelstad is
Tijdstip? goed argument van Thijs, mensen die met OV komen, zijn gebaat met een redelijk aanvangsuur, bv 14u. Zo vermijd je bv dat ik niet deelneem aan de vrijdagavond sessie op Lindores, omdat ik niet blijf slapen en niet meer met de wagen terug wil, en er geen trein meer is. Heb je alle tijd om toe te komen, en heb je rond 20u perfecte moment om terug te keren. Wil je wat meer? Dan spreek je af met anderen voor een avondsessie, een tweede BYO, met bv enkel flessen uit de jaren 70, of 90+ op whiskybase na 10 scores. Perfect te combineren dan
Periode? Laagseizoen of zo? Ook wat whiskyfestivals betreft. Geen zin om dit samen te plaatsen met een groot Nederland festival…
5 x
GENT!!!
Leuke winkelstad, openbaar vervoer zat, meer dan genoeg hotels en leuke B&B's, zalen in overvloed (al is de lobby of een zaal van een hotel ook een goed idee natuurlijk ...).
(En op 5 minuten van mijn deur, al is dat natuurlijk maar een detail ...
)
Cheers, D.
Leuke winkelstad, openbaar vervoer zat, meer dan genoeg hotels en leuke B&B's, zalen in overvloed (al is de lobby of een zaal van een hotel ook een goed idee natuurlijk ...).
(En op 5 minuten van mijn deur, al is dat natuurlijk maar een detail ...
)Cheers, D.
1 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Zonder al te veel voor eigen parochie te willen preken lijkt Den Bosch mij toch een uitstekende locatie. Station aan het centrum, genoeg hotels maar ook Air BnB is een mogelijkheid en als klap op de vuurpijl, Den Bosch is een erg leuke winkelstad met een leuke historische kern, natuurlijk niet te vergelijken met Brugge of Gent maar wel wat centraler. Ik woon zelf in een nieuwe wijk (Paleiskwartier) achter het station en daar zijn misschien wel wat leuke mogelijkheden.
1 x
Leuk idee, als het een zaterdagmiddag wordt en niet te gek ver weg (blij met de 'koppositie' van Den Bosch) ben ik zeker van de partij.
1 x
Ik zou eens inventariseren hoeveel mensen er sowieso willen blijven slapen, dan kun je op zoek naar een geschikte groepsaccommodatie waar deze personen in kunnen blijven slapen. De slapers zullen dan het grootste deel van de rekening van de accommodatie voor hun rekening nemen, aangezien ze ook blijven slapen, maar de 'bezoekers' kunnen ook een kleine bijdrage doen.
Ik weet een prachtige locatie in Havelt, okay dat is niet centraal maar zoiets zal ook ergens anders te regelen moeten zijn.
http://www.hetleukstegroepsuitje.nl/1559/groepsaccommodatie+conferentiehuis+de+zevenhof+havelte+bv
Ik weet een prachtige locatie in Havelt, okay dat is niet centraal maar zoiets zal ook ergens anders te regelen moeten zijn.
http://www.hetleukstegroepsuitje.nl/1559/groepsaccommodatie+conferentiehuis+de+zevenhof+havelte+bv
0 x
Lijkt mij ook superleuk
! Heb de poll al ingevuld.
! Heb de poll al ingevuld.
0 x
Hangt natuurlijk van een heel aantal factoren af of ik kan deelnemen ja dan nee maar zeker een top idee !
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Is het ook mogelijk om introducés mee te nemen? Een goede maat van lijkt het ook wel leuk om eens een BYOB mee te maken.
0 x
gerritbakker57 schreef:Is het ook mogelijk om introducés mee te nemen? Een goede maat van lijkt het ook wel leuk om eens een BYOB mee te maken.
jah, dat zal nog niet, uiteraard
een rijmende tip voor de introducé: zonder Port Ellen kom je nie binnen
3 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

gerritbakker57 schreef:Oeps, zeker naar mijn WB profiel gekeken
nee, vond het een leuk gedachtengoed
edit : nu wel
1 x
Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”