) zelf niet gaan. Vorig jaar was ik echter wel van de partij en het festival stond me danig aan, daarom breng ik het graag onder de aandacht! Ik denk wel dat de kaartverkoop redelijk vlot gaat en meestal uitverkocht raakt in voorverkoop. Wat is er speciaal?
Niet alleen is de familie Gos (van drankenhal Gos in Heers, BE) erg vriendelijk (Limburgse gastvrijheid?), op het festival zijn de standhouders voornamelijk de grote importeurs/firma’s. In sommige opzichten wat beperkt voor de liefhebbers van onafhankelijke bottelingen. Maar je kan anderzijds wel diepgaande kennis opdoen over de richtingen van de brands en met veel passie discussiëren over je favoriete distilleerderij.
Daarnaast merk je dat dit geen verdienmodel is voor de standhouders. Meermaals heb ik vorig jaar mijn dram over 3 2cl flesjes verdeeld en waren de prijzen vaak scherp.
Er is ook een festivalbotteling. En het lijkt geen kleintje! Een 13-jaar oude Glenallachie op een PX hogshead. Ditmaal geen groot sherryvat en op ‘slechts’ 53.4%.
https://drankenhandelgos.be/store/The-G ... p835165731
Wat denken jullie? Gaat de festivalbotteling de moeite zijn? Toevallig iemand van het forum die aanwezig zal zijn?
Groetjes!