Whisky in Leiden- 6 juni 2026

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Whisky in Leiden- 6 juni 2026

Berichtdoor Nickolaas » 07 Apr 2026, 22:51

Ha allemaal,

Zijn we nog forumgenoten op 6 juni in Leiden te vinden? Wij gaan met 4 man fijn weer die kant op!

Gegroet!
5 x
Afbeelding

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Whisky in Leiden- 6 juni 2026

Berichtdoor Fat Bastard! » 08 Apr 2026, 10:20

Dag erna sta ik in Geertruidenberg, Whisky in het Fort. Dus helaas, Leiden is wel een festival waar ik nog eens naartoe wil.
1 x
Afbeelding

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Berichtdoor Nickolaas » 08 Apr 2026, 12:00

Ik vind em wel aan te raden, Dré. Goed aanbod, toffe locatie, geen bezopen prijzen ter plekke. En, een stad met een puik aanbod aan restaurants om naderhand je whiskybekkie en -buik te vullen met fijn eten.
3 x
Afbeelding

Bartjewhisky
Actief lid
Actief lid

Berichtdoor Bartjewhisky » 14 Apr 2026, 20:33

Jazeker, ben erbij in Leiden. Samen met twee andere whisky fanaten. Leuk dat jullie er ook zijn :hoera

We zijn de afgelopen jaren ook in dezelfde samenstelling geweest en we vinden het een super toffe dag. Zowel qua whisky aanbod (van instappers & goedkoop tot oud & duur en alles daar tussenin) als qua gezelligheid. De ene heeft zo zijn favoriete standje en de andere twee struinen lekker wat rond. Tussendoor gezellig kletsen. Er zijn ook belegde broodjes inbegrepen, zeer nuttig maar wel alleen beschikbaar zo lang de voorraad strekt.
Vooraf staat er altijd een piper :Pipersmile Schotse muziek te spelen en achteraf gaan we gezellig ergens eten. Daarna naar het stations en gaat iedereen weer zijn eigen kant op. Topdag! Heb er alweer een tijdje zin in :duimop
1 x

francken
Senior
Senior

Berichtdoor francken » 15 Apr 2026, 16:58

Nickolaas schreef:Ik vind em wel aan te raden, Dré. Goed aanbod, toffe locatie, geen bezopen prijzen ter plekke. En, een stad met een puik aanbod aan restaurants om naderhand je whiskybekkie en -buik te vullen met fijn eten.

Fijn festival inderdaad.
Als er niets tussen komt ben ikke er ook weer.
:hoera

Tot ziens dan.

Tonny
1 x

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”