LAST MINUTE: 31 augustus Old & Rare tasting door Usquebauch Society

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
whisky-tastings
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

LAST MINUTE: 31 augustus Old & Rare tasting door Usquebauch Society

Ongelezen berichtdoor whisky-tastings » 28 Aug 2025, 22:25

Door een miscommunicatie (ik ging er van uit dat de Usquebauch Society als organisator wel ff een bericht hier zou plaatsen) en nogal last minute aankondiging.

Maar je weet nooit of iemand net nog niks leuks gepland heeft voor a.s. zondag. En ik begreep dat er nog een paar plekken beschikbaar zijn voor het vol zit. Dus bij deze.

Voor de liefhebbers van oude stijl whisky gedistilleerd in de jaren 60 en 70, organiseert de US op zondag 31 augustus een Old & Rare tasting. Deze is ook toegankelijk voor niet-leden (al betalen die wat meer, omdat de zaalhuur uit de contributie wordt betaald).

Zie bijgevoegde uitnodiging.

Itt tot wat er oorspronkelijk was bedacht en in de uitnodiging staat kan er t/m vrijdag 29 augustus aangemeld worden begreep ik. Misschien tot zondag!

Uitnodiging Rare & Old Tasting 31-08-2025.pdf
(437.73 KiB) 78 keer gedownload
0 x

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”