22-06-2025 Whisky in Fort Geertruidenberg

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

22-06-2025 Whisky in Fort Geertruidenberg

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 19 Feb 2025, 11:38

Na twee edities "Whisky in het Fort" gehouden te hebben in Fort Sabina bij Willemstad gaan de Whiskyjongens de volgende editie houden in Fort Sint Gertrudis te Geertruidenberg.
Andere locatie, groter, centraler gelegen en dus ook meer aanbod en entreekaarten beschikbaar!

Datum: zondag 22 juni
Tijden: van 13.30 uur tot 18.00 uur
Entree: €39,90

Zie voor alle info en tickets: Whisky in het Fort
2 x
Afbeelding

Slight
Senior
Senior

Re: 22-06-2025 Whisky in Fort Geertruidenberg

Ongelezen berichtdoor Slight » 04 Mar 2025, 23:12

Voor werk doe ik o.a. promotie van de Zuiderwaterlinie. Fort Sint Gertrudis is daar toevallig onderdeel van. Daarom wel grappig voor mij om het verhaal van whisky in het fort hier terug te zien. Ik verwacht alleen niet dat ik er bij aanwezig kan zijn.
1 x
Afbeelding

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 05 Mar 2025, 10:17

Slight schreef:Voor werk doe ik o.a. promotie van de Zuiderwaterlinie. Fort Sint Gertrudis is daar toevallig onderdeel van. Daarom wel grappig voor mij om het verhaal van whisky in het fort hier terug te zien. Ik verwacht alleen niet dat ik er bij aanwezig kan zijn.

Leuk! De vorige twee edities waren in Fort Sabina bij Willemstad, uiteraard ook onderdeel van deze linie.
Een van de twee Whiskyjongens, Kees, is ook altijd geïnteresseerd geweest in de geschiedenis van deze verdedigingswerken. Mede door zijn andere hobby, het schrijven over WWII en zijn werk bij Waterschap HD.

Sint Gertrudis is in ieder geval een mooi fort. Vroeger werd hier ook het jaarlijkse festival van en door G&G gehouden.
2 x
Afbeelding

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 05 Mar 2025, 21:18

Ook voor de Dudes een nieuwe locatie na 2 x Fort Sabina, maar dit is zelfs nog een stap omhoog qua locatie! En er schijnt ook een vrij unieke festival botteling aan te komen, een Indie Gleng…. zie je niet heel vaak tenslotte! :Party
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 06 Mar 2025, 09:20

WhiskyDudes schreef:Ook voor de Dudes een nieuwe locatie na 2 x Fort Sabina, maar dit is zelfs nog een stap omhoog qua locatie! En er schijnt ook een vrij unieke festival botteling aan te komen, een Indie Gleng…. zie je niet heel vaak tenslotte! :Party

Nu zit ik een beetje dicht op het vuur bij de organisatie, dus had al inside information over die botteling.
Maar hoe jij dat dan weet is mij een raadsel..... :gnif
1 x
Afbeelding

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 07 Mar 2025, 20:32

Tsja…. :gnif

Iets met glas en een bol?
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 22 Mei 2025, 11:45

WhiskyDudes schreef:Ook voor de Dudes een nieuwe locatie na 2 x Fort Sabina, maar dit is zelfs nog een stap omhoog qua locatie! En er schijnt ook een vrij unieke festival botteling aan te komen, een Indie Gleng…. zie je niet heel vaak tenslotte! :Party

Zeker een unieke botteling. Vorige week voor het eerst geproefd en ben blij er een flesje van te hebben: Glenglassaugh 2014 WDS

Overzicht met standhouders: https://www.whiskyjongens.nl/whisky-in- ... andhouders
1 x
Afbeelding

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 07 Jun 2025, 16:05

Nog twee weekjes tot dit terugkerende festival, nu voor de derde editie in Geertruidenberg.

Zachtjes aan eens aan het kijken wat ik mee ga brengen, en aangezien er ook bij Oranje gewerkt wordt met een voorselectie doe ik dat ook maar eens.
Mijn voorselectie bestaat uit deze bottelingen: Fort 2025 Quak
4 x
Afbeelding

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”