Na twee edities "Whisky in het Fort" gehouden te hebben in Fort Sabina bij Willemstad gaan de Whiskyjongens de volgende editie houden in Fort Sint Gertrudis te Geertruidenberg.
Andere locatie, groter, centraler gelegen en dus ook meer aanbod en entreekaarten beschikbaar!
Datum: zondag 22 juni
Tijden: van 13.30 uur tot 18.00 uur
Entree: €39,90
Zie voor alle info en tickets: Whisky in het Fort
22-06-2025 Whisky in Fort Geertruidenberg
-
Fat Bastard!
- Forum goeroe

-
Slight
- Senior

Re: 22-06-2025 Whisky in Fort Geertruidenberg
Voor werk doe ik o.a. promotie van de Zuiderwaterlinie. Fort Sint Gertrudis is daar toevallig onderdeel van. Daarom wel grappig voor mij om het verhaal van whisky in het fort hier terug te zien. Ik verwacht alleen niet dat ik er bij aanwezig kan zijn.
1 x
-
Fat Bastard!
- Forum goeroe

Slight schreef:Voor werk doe ik o.a. promotie van de Zuiderwaterlinie. Fort Sint Gertrudis is daar toevallig onderdeel van. Daarom wel grappig voor mij om het verhaal van whisky in het fort hier terug te zien. Ik verwacht alleen niet dat ik er bij aanwezig kan zijn.
Leuk! De vorige twee edities waren in Fort Sabina bij Willemstad, uiteraard ook onderdeel van deze linie.
Een van de twee Whiskyjongens, Kees, is ook altijd geïnteresseerd geweest in de geschiedenis van deze verdedigingswerken. Mede door zijn andere hobby, het schrijven over WWII en zijn werk bij Waterschap HD.
Sint Gertrudis is in ieder geval een mooi fort. Vroeger werd hier ook het jaarlijkse festival van en door G&G gehouden.
2 x
-
WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Ook voor de Dudes een nieuwe locatie na 2 x Fort Sabina, maar dit is zelfs nog een stap omhoog qua locatie! En er schijnt ook een vrij unieke festival botteling aan te komen, een Indie Gleng…. zie je niet heel vaak tenslotte! 

1 x
-
Fat Bastard!
- Forum goeroe

WhiskyDudes schreef:Ook voor de Dudes een nieuwe locatie na 2 x Fort Sabina, maar dit is zelfs nog een stap omhoog qua locatie! En er schijnt ook een vrij unieke festival botteling aan te komen, een Indie Gleng…. zie je niet heel vaak tenslotte!
Nu zit ik een beetje dicht op het vuur bij de organisatie, dus had al inside information over die botteling.
Maar hoe jij dat dan weet is mij een raadsel.....

1 x
-
WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

-
Fat Bastard!
- Forum goeroe

WhiskyDudes schreef:Ook voor de Dudes een nieuwe locatie na 2 x Fort Sabina, maar dit is zelfs nog een stap omhoog qua locatie! En er schijnt ook een vrij unieke festival botteling aan te komen, een Indie Gleng…. zie je niet heel vaak tenslotte!
Zeker een unieke botteling. Vorige week voor het eerst geproefd en ben blij er een flesje van te hebben: Glenglassaugh 2014 WDS
Overzicht met standhouders: https://www.whiskyjongens.nl/whisky-in- ... andhouders
1 x
-
Fat Bastard!
- Forum goeroe

Nog twee weekjes tot dit terugkerende festival, nu voor de derde editie in Geertruidenberg.
Zachtjes aan eens aan het kijken wat ik mee ga brengen, en aangezien er ook bij Oranje gewerkt wordt met een voorselectie doe ik dat ook maar eens.
Mijn voorselectie bestaat uit deze bottelingen: Fort 2025 Quak
Zachtjes aan eens aan het kijken wat ik mee ga brengen, en aangezien er ook bij Oranje gewerkt wordt met een voorselectie doe ik dat ook maar eens.
Mijn voorselectie bestaat uit deze bottelingen: Fort 2025 Quak
4 x
-
Fat Bastard!
- Forum goeroe

Zondag is het zover, Whisky in het Fort, nieuwe locatie!
Ze geven pittige temperaturen op maar gelukkig heeft Fort Gertrudis airco.
Mijn voorselectie is uitgedund en het is me gelukt om 47 bottelingen te selecteren waarvan ik er vorig jaar geen bij me had!
Wie komt van deze snoepjes proeven zondagmiddag?
Ze geven pittige temperaturen op maar gelukkig heeft Fort Gertrudis airco.
Mijn voorselectie is uitgedund en het is me gelukt om 47 bottelingen te selecteren waarvan ik er vorig jaar geen bij me had!
Wie komt van deze snoepjes proeven zondagmiddag?
1 x
Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”