Whisky Festival Gent 2023: 30 september en 1 Oktober

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
Luna
Actief lid
Actief lid

Whisky Festival Gent 2023: 30 september en 1 Oktober

Ongelezen berichtdoor Luna » 16 Nov 2022, 20:14

Omdat ik dit jaar echt alles aan het missen ben door een veel te drukke agenda, wil ik er alvast op tijd bij zijn.
Geen idee of dit een leuk festival is, maar ik kan het alvast meegeven :)
Zet het in jullie agenda voor 2023!

Sowieso is Gent een absolute aanrader om een citytripje te doen, dus waarom niet met een Whisky festivalletje in een leuke locatie?
https://whiskyfestival.be/
2 x

JoachimV10
Senior
Senior

Re: Whisky Festival Gent 2023: 30 september en 1 Oktober

Ongelezen berichtdoor JoachimV10 » 21 Nov 2022, 09:37

Vorig jaar dus ook geweest en dit festival is vrijwel identiek als het festival van Den Haag.
Ik zie nu dat ze ook al €40 entree vragen.
Na gisteren denk ik niet meteen van ernaar toe te gaan, maar we zijn natuurlijk nog niet zover.. :lol:
0 x
Afbeelding
(open flessen)

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 21 Nov 2022, 18:55

Het identiek omdat door dezelfden wordt georganiseerd :bigsmile
0 x
Afbeelding

Thewowbar1986
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Thewowbar1986 » 10 Feb 2023, 10:13

Het was destijds mijn eerste whiskyfestival, maar dat is al enige jaaaaren geleden. Ondertussen ook al enige jaaaaren niet meer geweest…te hoge inkom ten opzichte van wat ik zelf als kwaliteit bestempel! Om het te vergelijken…ik ga liever naar de Maltclan in Halle dan naar Gent…jus saying! :Slainte :hoedaf
0 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’
Interesse in samples,stuur je email in pb voor de prijslijst
INSTAGRAM : Thewowbar_1986

bodevami
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor bodevami » 30 Sep 2024, 20:36

Ik ga dit weekend een stedentripje in Gent maken en "toevallig" is er een whiskyfestival.
Als ik dit zo lees, lijkt het een kopie van Den Haag en daar is het naar mijn horen veel te druk.

Daarnaast al wel een leuke masterclass van Craigellachie geboekt, waarin we een diepteproeverij krijgen van de 13, 17, 19, 23 en een 19 exclusive cask. Ben zeer benieuwd!

En uiteraard gaan we de dagen ervoor lekker van de stad genieten, dus een geslaagd weekend wordt het sowieso!

Gaan er nog mensen van hier naar dit festival?
0 x

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”